Meddelande

Minska
No announcement yet.

Bidfriends.se Vore tacksam för feedback

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hur kan jag lita på att vinstpriserna verkligen finns och att det finns en ärlig och realistisk chans att vinna?

    Kommentera


    • #17
      DanielS skrev: Visa inlägg
      Hur kan jag lita på att vinstpriserna verkligen finns och att det finns en ärlig och realistisk chans att vinna?
      Hej

      Då vi emnar att finnas kvar på marknaden så är detta en seriös site men jag vet att det finns många liknande siter som inte är så seriösa. Det enda sättet som du kan få reda på detta är att prova siten och jag vet att du inte blir missnöjd. Sen kan jag lovorda siten hur mycket jag vill men i slutändan så hänger det på hur du uppfattar oss och för att få en uppfattning om oss så finns det bara ett sätt, prova oss.

      Kommentera


      • #18
        Då har vi varit igång ett tag och det rullar på bra nu. Gå gärna in på hemsidan och tyck till här i forumet om vad som kan förbättras.

        Kommentera


        • #19
          fin hemsida, funkar bra.
          Billig datorservice och support

          Kommentera


          • #20
            The_Hulk skrev: Visa inlägg
            Måste säga att det var ganska otydligt hur sidan fungerar.
            Eller hur!

            Man har bara så många sekunder på sig att fånga intresset hos besökaren. Jag klickar på länken och ser en massa varor som annonseras, men det är inte direkt intuitivt hur det fungerar. Gäller det att lägga lägsta unik bud eller? Sen ser jag en liten låda på höger sida som försöker förklara.

            "Köp bud och börja bjuda på produkter."
            Wait, what? Måste jag köpa möjligheter att lägga bud?

            "Vänta på att timern tar slut"
            Ooooookej, men jag kommer inte att sitta här i 4 timmar, 1 timme eller ens 40 minuter, det fattar ni va?

            "Placera ett nytt bud eller köp produkten direkt"
            Grejen med såna SMS-auktioner är att det är en skitprodukt man köper, det vet alla. Det är förtäckta lotterier. Men kostnaden - några SMS - upplevs som helt betydelösa när man har en avlägsen chans att få "köpa" en iPod för typ 2.23 kronor.

            Det måste vara enkelt, snabbt och smidigt. Bidfriends är inget av de grejerna.
            Last edited by casca; 2010-03-19, 20:26. Anledning: slarv
            Johan Norberg, webbutvecklare.

            @GitHub

            Läs min blogg

            Kommentera


            • #21
              Har ni något sätt att bekräfta att det är verkliga och oberoende personer som utför de andra buden?

              Har ni blivit testade av någon konsumentintresseorganisation?
              Jag skulle aldrig delta i en sådan här sak utan sådana saker.
              Så kan vara viktigt att lägga upp sådan information.

              Kommentera


              • #22
                HenrikAnderzzon skrev: Visa inlägg
                Då har vi varit igång ett tag och det rullar på bra nu. Gå gärna in på hemsidan och tyck till här i forumet om vad som kan förbättras.

                Webbsidan kan inte hittas.

                Hur som helst så finns det inte en chans att jag budar när det inte finns någon som helst kvalitetskontroll eller möjlighet att veta om priserna verkligen existerar, etc. Jag väljer att betrakta det hela med skeptiscism och jag tror du får mycket svårt att klara dig om du inte kör med ovanligt öppna kort.

                Kommentera

                Working...
                X