Meddelande

Minska
No announcement yet.

Problem med mail.

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med mail.

Hej.
    Jag vet inte om jag har det är i rätt forum här. Om inte kan en mod flytta den.

Men då till mitt problem. Jag ska fixa i ordning ett utskick till min kära far som han ska maila ut till sina kunder. Och han använder sig av en webmail som ingår i hans deal med dom som har gjort hans hemsida. Och jag försöker fixa en en bild då i detta mail. Som ligger på en skydrive.
    Så här ser det då ut när jag ska skapa ett nytt mail:
    Click image for larger version

Name:	Mail1.jpg
Views:	1
Size:	40.0 KB
ID:	2345789
    Sen så klickar jag på att jag vill sätta in en ny bild och får då upp denna ruta:

Name:	Mail2.jpg
Size:	29.9 KB
ID:	2345790
    Sen när jag har fyllt i adressen för bilden till min skydrive (som jag har delat ut så att man ska kunna se bilden) och klickar på infoga så det enda som blir då är så här: (har markerat med en pil så att det ska va lättare att se)

Name:	Mail3.jpg
Size:	49.2 KB
ID:	2345791

Jag har försökt nu här en stund, men kan inte förstå varför det inte går. Har det något med att man kan inte ladda upp bilder på det sättet via skydrive?
    Jag har kollat så att länken fungerar och det gör den utan problem. Samt att jag kan skicka länken som en länk och få upp bilden utan problem.

Kom även på det, om någon vet någon annan tjänst man kan använda som bas för sina bilder så är jag öppen för förslag.

Kommentera

Jag använder Dropbox. Du får mer än gärna registrera dig med min hänvisningslänk om du vill, då får jag lite mer utrymme. Det är helt gratis, naturligtvis. Kika på www.dropbox.com.
      Avundas aldrig någon det sken av lycka han har för du känner inte hans hemliga sorger.

Kommentera

Working...
      X