Meddelande

Minska
No announcement yet.

SMTP-strul (Binero)

Minska
X
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• SMTP-strul (Binero)

Tänkte se om det är fler än jag som har strul med SMTP?
    Provade precis att skicka ett mail, men fick då upp bifogat felmeddelande.
    Kollat www.binerodrift.se men kan inte hitta något där.

Skall tilläggas att det rör deras webbmail.
    Bifogade filer

Testade och det gick iväg och kom fram fint, men så är det tre timmar senare också.
    My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Kommentera

:stefan: skrev: Visa inlägg
      Testade och det gick iväg och kom fram fint, men så är det tre timmar senare också.
      Ok, inte kollat men skickat ett supportärende som jag får ta vid nästa helg när jag är hemma igen.

Kommentera

Kan väl bolla vidare med detta eftersom jag fortfarande har strul sedan jag uppdaterade till Office 2016/Windows 10 och tänkte dubbelkolla om det är någon mera som stött på samma problem. Av någon anledning så kan jag inte skicka via webmailen i Chrome utan vill jag skicka svar på inkomna mail så får jag välja IE.

Hade ett supportärende på detta, men eftersom jag varit upptagen så har jag inte brytt mig om detta utan kört på webmailen förrän nu när jag tagit ledigt 1 månad.

Ville bara dubbelkolla om någon mera har haft detta problem, skall lägga ett supportärende men är det lätt fixat så kan jag lösa detta själv först.

Kommentera

Ehrm, ska väl erkänna att jag tror jag missade biten med att det var webmailen som avsågs...

Men Thunderbird på Win10 funkar fint iaf.
          My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Kommentera

Working...
          X