Meddelande

Minska
No announcement yet.

Fotbolls-EM 2004!

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [citat=Dryden][citat=BlueSaint]Spanien snackas det alltid om inför och framställs alltid som favoriter, det blir dock aldrig någonting av det. [/citat]Det är ju det jag säger! Spanien har i stora mästerskap aldrig levererat något mer än förhandssnack.

    Visst, EM vann de en gång då turnéringen bestod av fyra lag. Wee! [/citat]

    Det kanske är deras tur att vinna den här gången?
    Djurgårdens IF är Sveriges genom tiderna mest framgångsrika idrotts- och ishockeyförening med knappt 400 SM-guld totalt och 16 SM-guld i ishockey.

    The Academy of Football

    Kommentera


    • #47
      [citat=BlueSaint]Det kanske är deras tur att vinna den här gången? [/citat]Nej tack? Jag hoppas, och tror, att Spanien åker tidigare än finalen. Ska vi säga att deras nerver brakar samman i kvarten, absolut senast i semin? Låter bra för min del i alla fall.
      resebloggen # twitter # instagram

      Kommentera


      • #48
        [citat=Dryden][citat=BlueSaint]Det kanske är deras tur att vinna den här gången? [/citat]Nej tack? Jag hoppas, och tror, att Spanien åker tidigare än finalen. Ska vi säga att deras nerver brakar samman i kvarten, absolut senast i semin? Låter bra för min del i alla fall. [/citat]

        Hehe, Spanien har hur som helst ett av de starkaste lagen på pappret, sen vet vi ju hur det kommer att sluta för Spanien tillsist ändå.
        Djurgårdens IF är Sveriges genom tiderna mest framgångsrika idrotts- och ishockeyförening med knappt 400 SM-guld totalt och 16 SM-guld i ishockey.

        The Academy of Football

        Kommentera


        • #49
          [citat=BlueSaint][citat=Dryden][citat=BlueSaint]Det kanske är deras tur att vinna den här gången? [/citat]Nej tack? Jag hoppas, och tror, att Spanien åker tidigare än finalen. Ska vi säga att deras nerver brakar samman i kvarten, absolut senast i semin? Låter bra för min del i alla fall. [/citat]

          Hehe, Spanien har hur som helst ett av de starkaste lagen på pappret, sen vet vi ju hur det kommer att sluta för Spanien tillsist ändå. [/citat]Det som gör att Spanien hela tiden brakar samman är att de känner inte samma för sitt landslag som ex. Tyskland, Italien & Frankrike gör. Detta beror på alla de olika regioner som finns i Spanien och som har sin egen regering i varje, detta gör att splittringen blir större i Spanien. De pratade om detta på Sportnytt för någon vecka sedan

          [citat=Dryden][citat=filippo]Så länge Piff (Lars) och Puff (Tommy) är kvar så kommer jag inte att bry mig om svenskfotboll, de gör ju bort sig hela tiden: ...[/citat]Jo, precis. Jag menar, de har ju helt klart gjort bort sig genom att lotsa sitt landslag till tre stora turnéringar av tre möjliga (EMx2, VMx1).

          Okej, jag kan hålla med om att deras renonemang emellanåt är konstiga men att säga att de gjort bort sig håller jag inte med om, likalite som man kan döma dem på grund av sin klädsel (källa). Skärp er! [/citat]De har lyckats med väldigt mycket, svar Ja. Men att de sedan går till mästerskap som "favoriter", seedade i olika grupper osv och sedan får åka hem efter 3-4 matcher, jasså. Jo visst! Sverige är bäst i kvalet tills det verkligen gäller något. Då får Sverige åka hem efter uppvärmningen.
          När man sitter och pratar om att man kan knäcka en spelare om man byter ut honom, fan då ska man ju inte sitta som ledare för ett landslag, knappt korplag.... sedan spelare det ingen roll vad många EM eller VM man klarat av att ta sig till, man är ändå inte med när det gäller nått ändå.
          Last edited by filippo; 2004-06-10, 18:20.
          » Dagene kommer én og én, ikke i bunter.

          ------------------
          www.rwmedia.se
          www.konsertfotograf.nu
          www.weddingphoto.nu
          www.tandemfoto.nu
          ------------------

          Kommentera


          • #50
            Någon som hörde Wenersson på TV Sporten nyss?

            ~"Allt är perfekt. Inga slagsmål. Allt är skitbra. Det här stämmer inte. Något är fel. Vi får inte slå ur underläge. Inte bra."

            När får vi vara nöjda? Är det slagsmål är inte det bra, är allt bra så är inte det bra heller. Kort fråga; när är det bra då?
            resebloggen # twitter # instagram

            Kommentera


            • #51
              [citat=Dryden]Någon som hörde Wenersson på TV Sporten nyss?

              ~"Allt är perfekt. Inga slagsmål. Allt är skitbra. Det här stämmer inte. Något är fel. Vi får inte slå ur underläge. Inte bra."

              När får vi vara nöjda? Är det slagsmål är inte det bra, är allt bra så är inte det bra heller. Kort fråga; när är det bra då? [/citat]Så här är det alltid, de måste ha nått att klaga på.... som svenska kan man inte bara vara nöjd!
              » Dagene kommer én og én, ikke i bunter.

              ------------------
              www.rwmedia.se
              www.konsertfotograf.nu
              www.weddingphoto.nu
              www.tandemfoto.nu
              ------------------

              Kommentera


              • #52
                Att spanjorer inte känner för sitt landslag är rent skitsnack.

                Kluiverts prestationer i Barcelona? Godkänt i de båda matcherna mot Real Madrid. I övrigt har han varit en stor katastrof. Utbuad av halva publiken vid varje hemmamatch. En enorm pesetero är vad han är. Problemet är inte att han inte erbjudits något nytt kontrakt, han har redan ett som sträcker sig ett par år framåt. Han ingår dock inte några planer och kommer säljas, främst för att han inte presterar under säsongen. Han lovade alla fans 25 mål under säsongen. Det blev 6 stycken.

                Tyskland går inte vidare från gruppspelet. Kvartsfinalisterna heter Holland och Tjeckien.
                _______________________________
                www.halderot.se

                Kommentera


                • #53
                  Tjeckien har ett bra lag och kommer att gå långt.
                  Djurgårdens IF är Sveriges genom tiderna mest framgångsrika idrotts- och ishockeyförening med knappt 400 SM-guld totalt och 16 SM-guld i ishockey.

                  The Academy of Football

                  Kommentera


                  • #54
                    Imorgon drar det igång...
                    Djurgårdens IF är Sveriges genom tiderna mest framgångsrika idrotts- och ishockeyförening med knappt 400 SM-guld totalt och 16 SM-guld i ishockey.

                    The Academy of Football

                    Kommentera


                    • #55
                      Änligen!
                      Jag kommer att följa den första matchen på en biljardsalong i huvudstaden.
                      resebloggen # twitter # instagram

                      Kommentera


                      • #56
                        Kommer följa svenskarnas matcher rätt intensivt kan jg säga

                        Kommentera


                        • #57
                          [citat=Dryden]Änligen!
                          Jag kommer att följa den första matchen på en biljardsalong i huvudstaden. [/citat]

                          Det låter trevligt. Själv kommer jag att följa matcherna imorgon med kompisar eftersom vi ska ha en grillfest.
                          Djurgårdens IF är Sveriges genom tiderna mest framgångsrika idrotts- och ishockeyförening med knappt 400 SM-guld totalt och 16 SM-guld i ishockey.

                          The Academy of Football

                          Kommentera


                          • #58
                            Jag ska åka buss när matchen i kväll spelas. Är framme 18.05. Sen ut till landet där vi har en tv, tre tjejer som *inte* vill se fotbolls-EM och en pappa som går deras väg.

                            Kommentera


                            • #59
                              [citat=m_soderlund]Jag ska åka buss när matchen i kväll spelas. Är framme 18.05. Sen ut till landet där vi har en tv, tre tjejer som *inte* vill se fotbolls-EM och en pappa som går deras väg. [/citat]
                              Du får väl visa vem som är mannen i huset?

                              Kommentera


                              • #60
                                [citat=oelbal]Du får väl visa vem som är mannen i huset? [/citat]Jag ska försöka, banne mig. Frågan är hur många matcher man kan tänkas missa när man ligger inne i lumpen. Borde inte befälen och övrig regementspersonal också vara hiskeligt intresserade av fotbolls-EM, och inte minst Sveriges matcher?

                                Kommentera

                                Working...
                                X