Meddelande

Minska
No announcement yet.

wF-shop

Minska
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • wF-shop

    webForum har ingått ett avtal med Sthlm Hoodies gällande framtagning och försäljning av webForum-plagg där överskottet av försäljningen sätts in på webForum's bankkonto i Swedbank.

    Insättningar samt försäljning redovisas till forumledningen.

    Sidan med webForum-plaggen ligger som en egen kategori i butiken. ( Nås genom länken nedan )

    Meningen är att sortimentet skall utökas succesivt.

    Hur gör man
    Klicka på länken till butiken, lägg de plagg Ni vill ha i kundkorgen. Det går också bra att klicka på wF-shop i menyn till vänster på startsidan.

    Betalning av plagg sker via postförskott, kortbetalning eller bankbetalning.

    På alla beställningar tillkommer frakt. Leveranstiden är normalt 3-5 arbetsdagar.

    ( wF tackar Oskars för motivet )
    Last edited by Spook; 2009-08-08, 20:19.

  • #2
    Förväntar mig att snart sen en vanlig t-shirt med samma färg och logo som sidan.
    Min blogg | Mina böcker

    Kommentera


    • #3
      Pikén är skön och verkar vara av bra kvalité.
      Återkommer med mer info efter första tvätten
      Bifogade filer

      Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

      Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

      Kommentera


      • #4
        Stiligt ....

        Edit/ Tråkigt att det bara finns pikétröjjor. Men väldigt stiligt på dig Zaiman särskilt sista bilden.
        Last edited by Mysko; 2009-04-04, 11:04.
        Man kan göra så, men det är inte RÄTT!

        Kommentera


        • #5
          Mysko skrev: Visa inlägg
          Stiligt ....

          Edit/ Tråkigt att det bara finns pikétröjjor. Men väldigt stiligt på dig Zaiman särskilt sista bilden.
          Sortimentet kommer att utökas, nästa plagg som kommer är en T-shirt.

          Kommentera


          • #6
            jme skrev: Visa inlägg
            Förväntar mig att snart sen en vanlig t-shirt med samma färg och logo som sidan.
            Tyvärr har den färgen utgått ur sortimentet..

            Kommentera


            • #7
              Oavsett färg på själva tröjan vore nog fler intresserade om det var wF-loggan på den.
              http://tumba25.net

              Kommentera


              • #8
                Zaiman skrev: Visa inlägg
                Återkommer med mer info efter första tvätten
                Om lite mer än ett halvår med andra ord, när du byter tröja nästa gång?

                Kommentera


                • #9
                  drew skrev: Visa inlägg
                  Oavsett färg på själva tröjan vore nog fler intresserade om det var wF-loggan på den.
                  Allt går att ordna, se bara till att jag får loggan vektoriserad.

                  Kommentera


                  • #10
                    Spook skrev: Visa inlägg
                    Sortimentet kommer att utökas, nästa plagg som kommer är en T-shirt.
                    Trevligt, hoppas att den blir i samma färg som WF har och med en stor WF-logga. Då blir också jag intresserad av att hala fram pluskan o pröjsa.
                    Man kan göra så, men det är inte RÄTT!

                    Kommentera


                    • #11
                      Patrik skrev: Visa inlägg
                      Om lite mer än ett halvår med andra ord, när du byter tröja nästa gång?
                      Takes one to know one
                      Återkommer till jul

                      Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

                      Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

                      Kommentera


                      • #12
                        drew skrev: Visa inlägg
                        Oavsett färg på själva tröjan vore nog fler intresserade om det var wF-loggan på den.
                        Precisely! Och gärna en tröja i tjejmodell (top eller linne).
                        "The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
                        For redundant, see redundant.

                        Kommentera


                        • #13
                          Spook skrev: Visa inlägg
                          Allt går att ordna, se bara till att jag får loggan vektoriserad.
                          Det finns säkert någon på wF som kan ordna det. Jag skulle greja det om jag kunde. Men jag ska Googla på vektoriserad.
                          http://tumba25.net

                          Kommentera


                          • #14
                            Jag har den vektoriserad. Ge mig en hint så skickar jag den.

                            < Kunnskap är mackt > < Blogg >

                            Tidigast redigerad av Brantis. 2001-12-20 klockan 21:01

                            Kommentera


                            • #15
                              Mysko skrev: Visa inlägg
                              Trevligt, hoppas att den blir i samma färg som WF har och med en stor WF-logga. Då blir också jag intresserad av att hala fram pluskan o pröjsa.

                              Återigen så finns inte den färgen på plagg.

                              Kommentera

                              Working...
                              X