Meddelande

Minska
No announcement yet.

Champions League 2010-2011

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Så, vad sa vi nu? 6-1 på två matcher? B-laget ikväll? Jo man tackar.

    Dags att upprepa mig då; det ska bli skönt med revansch...
    Last edited by Dryden; 2011-05-05, 08:00. Anledning: Jag har alltid stavat "revanch" med just bara "ch" men kolon är ju sån stavelsebitch så jag får väl redigera inlägget då. :e
    resebloggen # twitter # instagram

    Kommentera


    • #17
      Inte för att det kommer att hända, men det stavas revansch.

      Såg bara första halvlek till förmån för lite skönhetssömn, men det var ju trevligt att se Scholes snacka till sig ett gult och Schalkes kvittering - jävlar vilken strut!
      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

      Kommentera


      • #18
        När ett lag gör ett mål i ett 2-0-underläge brukar det kallas reducering...
        resebloggen # twitter # instagram

        Kommentera


        • #19
          Det Känns som att det kommer bli en riktigt bra final
          || Elitserien || Ufc || Premier League || Silvertacka || Bmi test || La Liga ||

          Kommentera


          • #20
            Dryden skrev: Visa inlägg
            När ett lag gör ett mål i ett 2-0-underläge brukar det kallas reducering...
            Visstfan, fick för mig att det blev 1-1 vid målet. Jaja, who cares?
            My motor is stalled but my wheels are still spinning.

            Kommentera


            • #21
              GRATTIS BARCA!!

              Man U hade inte en sportkepa.
              Med vänlig hälsning från
              Danne
              ------
              Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
              Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
              Våga Vägra
              FaceBook

              Kommentera


              • #22
                Danne V skrev: Visa inlägg
                GRATTIS BARCA!!

                Man U hade inte en sportkepa.
                Inte så svårt när hela laget går inför att lägga sig ner o gråta, och passa till Messi såklart.
                "Hellre missförstått geni än glasklar idiot."

                Kommentera


                • #23
                  Äh, jag kräktes en sväng och accepterade efter en stund förlusten som sådan, övermäktigt motstånd. Överjävligt synd att det skulle vara mot Barca eftersom jag skyr just Barca som digerdöden och pesten tillsammans med kolera på samma gång.
                  resebloggen # twitter # instagram

                  Kommentera


                  • #24
                    Dryden skrev: Visa inlägg
                    Äh, jag kräktes en sväng och accepterade efter en stund förlusten som sådan, övermäktigt motstånd. Överjävligt synd att det skulle vara mot Barca eftersom jag skyr just Barca som digerdöden och pesten tillsammans med kolera på samma gång.
                    Om du inte ens kan se och erkänna när ett lag pulvriserar sitt motstånd på alla plan (och dessutom spelar KUL fotboll!) så borde du nog fundera över dina egna preferenser.

                    Att just Barca dessutom ägs av sina medlemmar och inte av multimiljardärer gör det ju liksom inte mindre imponerande.

                    Jag trodde att du hade mer potential än att vara så enögd. Äras den som äras bör.
                    Last edited by Danne V; 2011-05-29, 09:55.
                    Med vänlig hälsning från
                    Danne
                    ------
                    Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
                    Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
                    Våga Vägra
                    FaceBook

                    Kommentera


                    • #25
                      DanneV, vad var det du inte förstod när jag skrev...
                      ...och accepterade efter en stund förlusten som sådan, ...
                      Tack och tack, men resterande del av komplimangerna du kräker ur dig kan du med gott samvete bespara mig och världen även om din gen ständigt säger dig att verbalt trycka ner andra människor i skorna så fort det ges möjlighet.
                      resebloggen # twitter # instagram

                      Kommentera


                      • #26
                        Dryden skrev: Visa inlägg
                        DanneV, vad var det du inte förstod när jag skrev...


                        Tack och tack, men resterande del av komplimangerna du kräker ur dig kan du med gott samvete bespara mig och världen även om din gen ständigt säger dig att verbalt trycka ner andra människor i skorna så fort det ges möjlighet.
                        Ber om ursäkt.
                        Ser nu att det där såg elakare ut än avsett och har redigerat.
                        Men ditt gnäll över Barca är ändå förbannat tröttsamt - och förvånande.
                        Det är lite "lille Daniel, 5 år" över det hela.
                        Med vänlig hälsning från
                        Danne
                        ------
                        Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
                        Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
                        Våga Vägra
                        FaceBook

                        Kommentera


                        • #27
                          Nåväl, vad gör man inte för att liva upp stämningen så här dagen efter?
                          http://youtu.be/OB7AkPhYrOY
                          resebloggen # twitter # instagram

                          Kommentera


                          • #28
                            Huj, första tio blev jag lite orolig, men sen kom ju Barca igång med sitt bolltrillande efter Uniteds vansinnespress. Till och med min farbror, hardcore-MU sen många herrans år och som satt bredvid mig och led, erkände att United inte hade något alls att hämta, att Giggs faktiskt var offside när Rooney väggade och att Barca har bollskickligare spelare på varje plats i startelvan än United - då är det utspelning...

                            Var det fler än jag som fick en tår i ögat när Puyol satte kaptensbindeln på Abidal och lät honom hissa bucklan..? Bustersaga om något med tanke på cancern...
                            My motor is stalled but my wheels are still spinning.

                            Kommentera


                            • #29
                              :stefan: skrev: Visa inlägg
                              Var det fler än jag som fick en tår i ögat när Puyol satte kaptensbindeln på Abidal och lät honom hissa bucklan..? Bustersaga om något med tanke på cancern...
                              Även om jag inte såg när han satte kaptensbindeln så är det absolut ett +1 på det där. Värd all respekt.
                              resebloggen # twitter # instagram

                              Kommentera

                              Working...
                              X