Meddelande

Minska
No announcement yet.

Roy Hodgson ny Liverpool-tränare!

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Roy Hodgson ny Liverpool-tränare!

Kul! Den gamle "svensken" som skött Örebro, Malmö och Halmstad och dessutom överraskande tog Fulham till UEFA-cupfinal i våras (blev vald till årets tränare i FA av alla sina kolleger!) har tydligen fått jobbet efter Benitez.

Har alltid gillat karln, och tror att det kommer att bli skitbra!
    Med vänlig hälsning från
    Danne
    ------
    Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
    Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
    Våga Vägra
    FaceBook

Jag såg också detta. Väldigt oväntat för mig att de inte går på ett större namn, men å andra sidan enormt intressant. En hungrig tränare kanske kan göra spelarna lika hungriga.
    http://gråimport.se

Kommentera

Om det stämmer låter det hur bra som helst!
      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Kommentera

legis skrev: Visa inlägg
        Jag såg också detta. Väldigt oväntat för mig att de inte går på ett större namn, men å andra sidan enormt intressant. En hungrig tränare kanske kan göra spelarna lika hungriga.
        Hodgson är faktiskt ganska stor i UK, men mest bland spelare, tränare och andra i The Inner Circle. Att dom inte hämtat in ett större namn gläder mig så ofantligt eftersom det finns en uppsjö med innihelvete duktiga tränare som klarar jobbet minst lika bra fast dom inte är lika kända (eller helt okända) för den stora massan. Enda skillnaden är egentligen att dom aldrig fått mittuppslag i tabloiderna när dom släppt en fjärt.

Nu hoppas jag att klubbledningen ger Roy stöd, pengar och tid att på sitt sätt ta laget tillbaka till sin gamla storform igen, och att tongivande spelare (Gerrard, Torres, Agger, Kuyt, Carragher m.fl.) stannar och att nya, bra, lojala spelare knyts till klubben.
        Med vänlig hälsning från
        Danne
        ------
        Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
        Våga Vägra
        FaceBook

Kommentera

Mer:

Klubbens eget citat från Daily Post:
          http://www.liverpoolfc.tv/news/media...-for-liverpool

Notera att man räknar upp ett halvt dussin andra tränare som också varit aktuella för jobbet, men ingen Svennis - trots att han bruntungade så duktigt i våras med de bevingade orden "jag har alltid varit ett stort Liverpool-fan, men inte velat säga det förrän nu.".

Gud hör bön!!!
          Last edited by Danne V; 2010-06-30, 15:08.
          Med vänlig hälsning från
          Danne
          ------
          Våga Vägra
          FaceBook

Kommentera

..och nu är det bekräftat på Liverpools hemsida. Gillart!
            My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Kommentera

:stefan: skrev: Visa inlägg
              ..och nu är det bekräftat på Liverpools hemsida. Gillart!
              YES! Nu håller vi tummarna att spelarna snabbt glömmer årets katastrofer (både i klubblag och landslag) och ser framåt. Premiär mot Arsenal (var det va?) om ett par månader!!!!
              Med vänlig hälsning från
              Danne
              ------
              Våga Vägra
              FaceBook

Kommentera

Roy Hodgson coachade ju det finska fotbollslandslaget och ganska väl också, även om laget aldrig lyckades ta sig till EM (även om det var RIIIKTIGT nära!).
                Min blogg | Mina böcker

Kommentera

Working...
                X