Meddelande

Minska
No announcement yet.

Leasing av Kia Ceed 1.6 CRDi EX Komfort SW

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Leasing av Kia Ceed 1.6 CRDi EX Komfort SW

Tjena!

Jag tänkte leasa en bil och skulle vilja ha lite input på om det är bra eller ej
    Det ser ut som följer, vad tror ni är det ett dåligt avtal eller låter det ok?

Fordon
    Modell: Kia Ceed 1.6 CRDi EX Komfort SW
    Färg: Metallic lack
    Garanti: Nybilsgar 7 år/15.000 mil, vagnskada 3 år, lackgar 5 år, rostskyddsgar 12år
    Rabatt: 7.600:-
    Summa: 191.500:-

Finansiell leasing
    Betalningar totalt: 36
    Restvärde exkl moms: 92.000:-
    Aviavgift exkl moms: 45:-
    Uppläggningsavgift exkl moms: 495:-
    Deposition: 0:-
    Kostnad/bet.tillfälle exkl moms: 2.101:-
    Moms: 525:-
    Realränta: 1,88%
    Zend Certified PHP Engineer

Är det där priset inklusive vinterdäck på alufälg?

Jag gav 200k för komfort, Pirelli vinterdäck på alufälg, motorvärmare med grenuttag och avtagbar dragkrok (Thule), så jag tycker att du borde kunna komma ned några tusenlappar på priset.

Kommentera

Det är utan vinterdäck eftersom jag tjänar på att köpa de senare då jag ska ha den i företaget
      Med vinterdäck och motorvärmare vill de ha 205 000:-, så jag ligger nog kanske 10 000:- sämre i pris än dig då.

Kommentera

greyhound skrev: Visa inlägg
        Med vinterdäck och motorvärmare vill de ha 205 000:-, så jag ligger nog kanske 10 000:- sämre i pris än dig då.
        Om du orkar så är det som sagt möjligt att pressa priset, speciellt om du kan tänka dig att åka en bit bort.

Kommentera

sgtpepper skrev: Visa inlägg
          Om du orkar så är det som sagt möjligt att pressa priset, speciellt om du kan tänka dig att åka en bit bort.
          Ska ringa lite imorgon, skulle vara trevligt att få ner priset lite faktiskt.

Kommentera

Working...
          X