Meddelande

Minska
No announcement yet.

Kolla upp en bil

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    matlin skrev: Visa inlägg
    Förnamn:...... osv.

    (hoppas inte detta strider mot några regler)
    PUL-varning!
    Last edited by Danne V; 2010-01-12, 18:43.
    Med vänlig hälsning från
    Danne
    ------
    Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
    Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
    Våga Vägra
    FaceBook

    Kommentera


    • #17
      Lasp skrev: Visa inlägg
      stående hos civilpolisens garage var besiktigad i Hisingsbacka! Också långt hemifrån. Märkligt!
      Gör man lite kvalitativ internetdetektivarbete så kan man hitta orsaken till det, en av de tidigare ägarna verkar jobba på Rättsmedicinalverket i Hisings Backa och pendlar dit från Mjölby.

      http://www.pendlarservice.se/5510/in...d=1&Itemid=154

      Kommentera


      • #18
        M@gnus skrev: Visa inlägg


        SMS:a regnr till 71456 så får du aktuella uppgifter i retur.
        http://www.transportstyrelsen.se/sv/...ager-fordonet/

        Nytt nummer sedan 1 sep. och nu 3:-/SMS men ger samma information.
        /Sharkey

        StoffesFoto.se - Mina bilder, inte dina!

        Kommentera


        • #19
          Man får flashbacks från Flashback av den här tråden. Namnen kan väl plockas bort i alla fall?

          Kommentera


          • #20
            Sharkie skrev: Visa inlägg
            http://www.transportstyrelsen.se/sv/...ager-fordonet/

            Nytt nummer sedan 1 sep. och nu 3:-/SMS men ger samma information.
            Ok, det hade jag missat, det var ett tag sedan jag kollade upp bilar den vägen.
            /M@rre

            [Ett fynd är något du inte behöver till ett pris du inte kan motstå]
            [Begrepps Joel]

            Och andra användbara Tegsuttryck

            Kommentera


            • #21
              CSI har nått webForum.
              http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta hugg

              Kommentera


              • #22
                Jag förstår inte allmänintresset i att lägga upp namnuppgifter med mera på en, för oss, okänd bilägare?
                [citat=fia]Man får flashbacks från Flashback av den här tråden.[/citat]
                Jepp, så det stänker om det. F ö - för att fortsätta på det spåret så är det intressant att den person som länkar till en pdf med all info under parollen "det är väl inget hemligt osv ..." själv väljer att blurra regnumret på sin egen nyinköpta bil.
                I am Sugardaddy, you are my apprentice

                Kommentera


                • #23
                  Vänta lite nu!! Plocka inte bort saker INNAN jag antecknat!!! Vänta lite!!
                  - Vad hette La Liga då det begav sig?
                  - Då Liga.

                  Kommentera


                  • #24
                    sgtpepper skrev: Visa inlägg
                    Gör man lite kvalitativ internetdetektivarbete så kan man hitta orsaken till det, en av de tidigare ägarna verkar jobba på Rättsmedicinalverket i Hisings Backa och pendlar dit från Mjölby.

                    http://www.pendlarservice.se/5510/in...d=1&Itemid=154
                    Nu vet jag inte hur du fick tag i det namnet... Men det var väl bra...? Om man pendlar Mjölby - Gbg åker man rimligen första biten till Jkpg på E4:an och jag bor inte längs denna sträckning. Jag bor 2 mil från Mjölby. Jag har ett kontor som vetter mot en gata och bilen står placerad utanför mitt fönster. I huset finns mest garageplatser, men även två lägenheter och lite andra kontorslokaler. Det är fem-se??) separata mekar-garage i samma byggnad, delvis i olika plan med ingång från båda sidor och baksidan. "Vårt" har 8-9 platser, de andra lite färre.

                    Bilen får gärna stå där, jag bryr mig egentligen inte. Men jag tänkte mest kontakta ägaren och fråga om han/hon vill ha hjälp med att ladda batteriet eller nåt.

                    Det är en rätt fin bil. Alltså inget rostigt vrak med trasiga rutor mm... Jag kunde väl inte veta att bilen haft 16 ägare och så pass brokigt förflutet!!

                    Jag kan slanga upp en bild i morgon. Om bilen är kvar, vill säga!! :-)
                    - Vad hette La Liga då det begav sig?
                    - Då Liga.

                    Kommentera


                    • #25
                      civilpolisen skrev: Visa inlägg
                      Men jag tänkte mest kontakta ägaren och fråga om han/hon vill ha hjälp med att ladda batteriet eller nåt.
                      Ja, ägaren har nog gått utanför i tre månader utan att hitta någon att fråga om hjälp.
                      resebloggen # twitter # instagram

                      Kommentera


                      • #26
                        Tack vänner! De löste sig nu!

                        Jag pratade med ägaren!

                        Tack för god assistans! Moderator! Du kan ta bort PUL-posterna.
                        - Vad hette La Liga då det begav sig?
                        - Då Liga.

                        Kommentera


                        • #27
                          hltm skrev: Visa inlägg
                          F ö - för att fortsätta på det spåret så är det intressant att den person som länkar till en pdf med all info under parollen "det är väl inget hemligt osv ..." själv väljer att blurra regnumret på sin egen nyinköpta bil.
                          Det där var väl onödigt! Min bil är inte hemlig, men jag tänkte undvika de flesta alltför nyfikna människor. Det är så mycket personligt ute på nätet ändå, så själv gör jag lite för att minimera det. Men det som går att kolla upp, det går att kolla upp och det är inte mycket att göra åt saken. Så, vad var det för fel med det då?
                          dannesholk.se

                          Kommentera


                          • #28
                            Moderator får gärna ta bort denna tråden. Det finns inte mycket av allmänintresse i denna tråden. Jag tycker de personliga påhoppen är lite för stora för att bevaras för framtiden.

                            Hade det varit mitt forum hade jag raderat denna tråd.
                            - Vad hette La Liga då det begav sig?
                            - Då Liga.

                            Kommentera

                            Working...
                            X