Meddelande

Minska
No announcement yet.

Råd&Rön vid nytt bilinköp

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Råd&Rön vid nytt bilinköp

Har precis gjort mig av med min XC90 och skall köpa en lite mindre kombi bil, lutar nog att även min T5a också ryker vid ett köp.

Bilarna som jag har funderat på att köpa är följande:

Saab 9-3 XWD
    Volvo XC60 T6
    Bmw 335XI

Medveten om dessa modeller är nya på marknaden men både SAAB och BMW har ju andra modeller som Aero och BMW olika XI modeller, så jag undrar om det är några här på forumet som äger eller har provat någon av dessa modeller.
    Tacksam för all hjälp jag kan få då jag håller på velar fram och tillbaka.
    Last edited by Vatos Locos; 2008-03-18, 20:48.

Vänta på XC60 T6 ! *vill ha*

\ˈin-fə-dəl, -fə-ˌdel\

Kommentera

stoffe-2k skrev:
      Vänta på XC60 T6 ! *vill ha*
      Har fått en inbjudan till en förhandsvisning i Stockholm nu i april, dock så kolliderar det med en tjänsteresa till Budapest.
      Har dock fått katalogen och håller med om att den ser väldigt trevlig ut, så vi får se vad det blir.

Kommentera

Har Vatos Locos fått nått slags miljösamvete eller, är det bara så att askkoppen var full .....hehe!

Jag skulle satsa på T6:an.

Inte särskillt hjälpsamt eller hur.
        Man kan göra så, men det är inte RÄTT!

Kommentera

Mysko skrev:
          Har Vatos Locos fått nått slags miljösamvete eller, är det bara så att askkoppen var full .....hehe!

Jag skulle satsa på T6:an.

Inte särskillt hjälpsamt eller hur.
          Miljösamvete är för kärringar

Kommer komplettera kombin med någon rolig sommarbil, lutar åt en muskeljänkare.

Kommentera

Vatos Locos skrev:

Oh yes! *är inte ensam, jag funderar på en GTO eller Camaro ~1970 snygga som fan..

kärlek---> http://195.149.144.149/images/50/5088599003.jpg

\ˈin-fə-dəl, -fə-ˌdel\

Kommentera

Vatos Locos skrev:

hehe .....
              Man kan göra så, men det är inte RÄTT!

Kommentera

stoffe-2k skrev:
                Oh yes! *är inte ensam, jag funderar på en GTO eller Camaro ~1970 snygga som fan..

kärlek---> http://195.149.144.149/images/50/5088599003.jpg
                En GTO är ju inte fel med bamsemotor.
                Även här håller jag på och velar fram och tillbaka.

Tycker att denna är grym: http://www.dodge.com/en/2008/challenger/ och till ett skapligt pris.

Men förnuftet säger att man skulle köpa en 70-talare, finns ju ett grymt utbud, Challenger, Cuda, Corvette, GTO, Firebird, Mustang m.fl.

Kommentera

Precis, det är det bästa, billig bil till vardags sedan en hobbybil vid sidan av...

En Camaro 71'a eller något kan du nog få för bra pris. Det är inte dumt alls. Finns många att välja på.

Knappt en månad kvar tills jag tar ut Mustangen... ahh... längtar!
                  dannesholk.se

Kommentera

Danny skrev:
                    Precis, det är det bästa, billig bil till vardags sedan en hobbybil vid sidan av...

En Camaro 71'a eller något kan du nog få för bra pris. Det är inte dumt alls. Finns många att välja på.

Knappt en månad kvar tills jag tar ut Mustangen... ahh... längtar!
                    Vet inte om de vardagsbilar som jag tittat på är speciellt billiga, ligger på 500'-700' med extra utrustning och det måste man ju ha, men förstår ditt resonemang.
                    Har lite svårt för Camaro med några undantag
                    som SS 69-70.
                    Kan förstå att du längtar att ta ut din Mustang.

Kommentera

Working...
                    X