Meddelande

Minska
No announcement yet.

Förbannade dörruppslag!

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• LeonL
    replied
    Men herregud vad ni kan tjafsa om ett inlägg.

Ja, det är uppenbart att sgtpepper citerar ett inlägg som numera är borttaget. Ja, det var jag som tog bort det. Nej, jag såg inte sgtpeppers inlägg vid borttagandet.

Go back to topic, eller låt tråden falla tillbaks.

Leave a comment:

• Lasp
    replied
    Tack sgtpepper för din kommentar. Precis vad jag tänkte när jag läste det.
    Men eftersom jag blir påhoppad, se ett par tidigare inlägg just i denna tråd. Så tänkte jag
    Shit med wF och dessa som skitar ner det.

Leave a comment:

• jofawe
    replied
    Den sidan som tipsades om i original-inlägget var dock rätt intressant.
    Typisk tv-shop-pryl .. eller i ett såntdär gratismagasin där man får den som present om man beställer inom 5 dagar.. haha

Leave a comment:

• sgtpepper
    replied
    K@llen skrev:
    sgtpeppars metod verkar funka bättre än att anmäla inlägg på sedvanligt sätt.
    Jag anmälde inlägget på sedvanligt sätt.

Leave a comment:

• sgtpepper
    replied
    Danne V skrev:
    Jag var rädd pepper hade börjat hallucinera.
    Jo, jag sitter ju här i sommarkvällen på balkongen och droppar syra så man vet ju aldrig

Personer som googlar nätet efter forumtrådar som avlägset går att koppla samman med en produkt som vederbörande säljer för att sen skriva ett "helt appropå" inlägg som bara råkar nämna denna produkt med länk gör mig exploderande arg, som mycket annat här i världen .

Leave a comment:

• K@llen
    replied
    :stefan: skrev:
    Nu är inlägget sgtpepper citerade bortredigerat (med all rätt) då inläggaren i fråga bumpade en två år gammal tråd enbart för att göra reklam för sig själv.
    sgtpeppars metod verkar funka bättre än att anmäla inlägg på sedvanligt sätt.

Leave a comment:

• SirPeter
    replied
    Danne V skrev:
    Därför att jag inte såg inlägget som sgtpepper citerade fattaruväl.
    Nej, då hade jag inte frågat. Jag trodde inte att det var möjligt att inte förstå att inlägget hade tagits bort.

Danne V skrev:
    Stefan har tydligen tagit bort det visade det sig.
    Det tror jag inte att han har gjort iofs.

Tack och lov så har de börjat bygga betydligt bredare parkeringar iaf här i stan nu så det är inte lika vanligt med märken efter dörruppslag som förut.

Leave a comment:

• Danne V
    replied
    SirPeter skrev:
    Vad är det du inte förstår?
    Därför att jag inte såg inlägget som sgtpepper citerade fattaruväl.
    Stefan har tydligen tagit bort det visade det sig.
    Jag var rädd pepper hade börjat hallucinera.

Leave a comment:

• :stefan:
    replied
    Danne V skrev:
    Nu är inlägget sgtpepper citerade bortredigerat (med all rätt) då inläggaren i fråga bumpade en två år gammal tråd enbart för att göra reklam för sig själv.
    Pepparn har dock modifierad länken en aning.

Leave a comment:

• SirPeter
    replied
    Danne V skrev:
    Vad är det du inte förstår?

Leave a comment:

• Danne V
    replied
    sgtpepper skrev:
    Bumpa inte trådar för att göra reklam ditt jävla missfoster.

Leave a comment:

• sgtpepper
    replied
    Redigerat med anledning av webForums regler §4.
    Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Spook alternativt forumledarna.

Spook
    Moderator, webForum
    Last edited by Spook; 2008-09-16, 12:34.

Leave a comment:

• Salmiak
    replied
    Är obegripligt hur vissa människor totalt skiter i hur dom beter sig på parkeringar! Jag brukar alltid försöka ställa mig så jäkla långt bort det går. Då slipper man alla puckon och man får dessutom lite gratis motion

Leave a comment:

• Danne V
    replied
    Heh... jag håller givetvis med trådskaparen. Man blir ledsen och förbannad när ögonstenen får repor och bucklor för att andra är klantiga.

Men å andra sidan kan jag inte låta bli att konstatera hur j**la dum i huvvet människan är ibland. En bil utsätts för ganska extrem yttre påverkan. Isande kyla, stekande värme, regn, hagel, slask, grus, sand, stenskott, fågelskit, kladd från träd, sot, kemiskt nedfall och inte minst är ju risken för repor och bucklor fullständigt enorm. Likt förbannat håller vi på och duttar med högblanka, hyperkänsliga lacker som egentligen inte borde användas på annat än prylar man har inomhus.

Åkej, jag kan väl förstå om man har en ombyggd specialkärra för en halv mille som man mekar och donar med varenda kväll. Men vi som INTE har det borde ju måla bilarna med Falu Rödfärg eller egentligen bara rycka på axlarna åt några bucklor och revor. Typ.

Leave a comment:

• Fredde Mannen
    replied
    M.Cheraghi skrev:
    Parkerar i 10 minuter utanför Täby Centrum, när jag kommer tillbaka till min nypolerade samt vaxade bil möts jag av ett förskräckligt dörruppslag, röd färg från den andra bilen har satt spår ihop med en lite buckla på höger bakdörr. och på vänster bakdörr sitter även där ett dörruppslag, denna gången från en vit bil.

jag har idag kanske 10 dörruppslag på mina bakdörrar samt bakskärm.
    Vilket jag drar slutsatsen att det är små snorungar som smäller upp sina dörrar som om dom försökte fly en brinnande bil.

Varför lär inte föräldrar sina barn lite diciplin att dom ska ta det varligt med att öppna dörrar för att inte skada andras samt deras egen bil?

Jag blir vansinnig.. =/
    Ja sådant är rent f-rj-vligt.

Själv har jag nu börjat parkera bilen så långt från entren till butik som möjligt (få som vill stå långt bort, minimerad risk för skada på bilen).

I andra fall .. Ja då blir man ju lite arg och får lust att nacka folk.. fick btw bilstereon stulen för ett tag sedan... de hade drivit in en skruvmejsel precis under handtaget... snyggt jobb, men stackars lackering..

Man har ju ingen vanlig lack på bilen heller.. *snyft*

Leave a comment:

Working...
X