Meddelande

Minska
No announcement yet.

Förbannade dörruppslag!

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    :stefan: skrev:
    Nu är inlägget sgtpepper citerade bortredigerat (med all rätt) då inläggaren i fråga bumpade en två år gammal tråd enbart för att göra reklam för sig själv.
    sgtpeppars metod verkar funka bättre än att anmäla inlägg på sedvanligt sätt.
    Sundara YogaMassör Jörgen Johnsson

    Kommentera


    • #32
      Danne V skrev:
      Jag var rädd pepper hade börjat hallucinera.
      Jo, jag sitter ju här i sommarkvällen på balkongen och droppar syra så man vet ju aldrig

      Personer som googlar nätet efter forumtrådar som avlägset går att koppla samman med en produkt som vederbörande säljer för att sen skriva ett "helt appropå" inlägg som bara råkar nämna denna produkt med länk gör mig exploderande arg, som mycket annat här i världen .

      Kommentera


      • #33
        K@llen skrev:
        sgtpeppars metod verkar funka bättre än att anmäla inlägg på sedvanligt sätt.
        Jag anmälde inlägget på sedvanligt sätt.

        Kommentera


        • #34
          Den sidan som tipsades om i original-inlägget var dock rätt intressant.
          Typisk tv-shop-pryl .. eller i ett såntdär gratismagasin där man får den som present om man beställer inom 5 dagar.. haha
          Patric

          www.bejbi.se
          | blog.bejbi.se | www.patricfranksson.se | hilfemag.com

          Kommentera


          • #35
            Tack sgtpepper för din kommentar. Precis vad jag tänkte när jag läste det.
            Men eftersom jag blir påhoppad, se ett par tidigare inlägg just i denna tråd. Så tänkte jag
            Shit med wF och dessa som skitar ner det.
            Livet är kort och Nu!
            Läs mera!
            !?

            Kommentera


            • #36
              Men herregud vad ni kan tjafsa om ett inlägg.

              Ja, det är uppenbart att sgtpepper citerar ett inlägg som numera är borttaget. Ja, det var jag som tog bort det. Nej, jag såg inte sgtpeppers inlägg vid borttagandet.

              Go back to topic, eller låt tråden falla tillbaks.

              Kommentera

              Working...
              X