Meddelande

Minska
No announcement yet.

Vi provar igen då.. Skit = Stattin

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Vi provar igen då.. Skit = Stattin

Skrev nyss det här inlägget men det försvann i tomma intet, det är väldigt mycket buggar på wF nu tror jag.. var nyss en sida på engelska dessutom.

Man kan inte kontakta wF när man är utloggad.

ÅÄÖ blir inte ÅÄÖ i en alert ruta på regg sidan. exempel om man inte matchar lösenorden.

Men det var inte det jag skulle prata om..

Jag skulle igår logga in på mitt wF konto eftersom jag hade rensat historiken i webbläsaren, detta gick inte, jaja jag har väl glömt lösenordet tänkte jag och begärde ett nytt... det gick inte heller.

Försökte kontakta wF, det gick inte heller. Skapade det här kontot bara för att kunna kontakta wF. Får veta att mitt konto Stattin är kopplat till en annan mail helt plötsligt som inte jag har ett dyft med att göra.

Ja så är det..
    surt sa räven!

Ditt inlägg hade fastnat i någon sorts spam-filter på webForum. Jag flyttar dock tråden till mer passande forumdel.

mvh
    @aviddevguy

Kommentera

Observera att ditt förra användarnan var stattin (med litet s), inte Stattin.

Kommentera

aha

Kommentera

Att låta folk använda kontaktformuläret när de inte är inloggade skulle dra till sig spam som en komocka drar till sig flugor på sommaren. Det är en avvägning man måste göra. Dessutom måste användare göra ett antal inlägg samt ha varit medlem ett visst antal dagar för att kunna skicka privata meddelanden, även det för att göra livet svårare för spammare. Detta bör dock inte påverka kontaktformuläret.

Men jag visste att jag kände igen avataren. Jag ska försöka hj'lpa dig få tillbaka kontot. Jag skickar ett PM. (Du kommer kunna svara på det.)
          Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
          Internklippning:
          1) Snaggning av fångar.
          2) Klippning frisörer emellan.

Kommentera

Nu har jag fått tillbaka kontot men jag kan inte skriva nått i forumet

Kommentera

Hade inte du fått plötsliga problem med inloggning eller nåt till andra webbplatser också?
              Med vänlig hälsning från
              Danne
              ------
              Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
              Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
              Våga Vägra
              FaceBook

Kommentera

skit skrev: Visa inlägg
                Nu har jag fått tillbaka kontot men jag kan inte skriva nått i forumet
                Det beror på att det ontot fortfarande har status "väntar på e-postbekräftelse" Kontot borde ha hamnat i det läget på grund av ditt försök att återställa lösenordet. Fick du någonsin mailet med återställningslänken? Jag skulle helt enkelt kunna återställa kontot till rätt status manuellt, men jag vill gärna utreda varför det händer först, eftersom det händer då och då.
                Internklippning:
                1) Snaggning av fångar.

Kommentera

Jajamen

1 Återställde lösenordet, fick ett mail.
                  2 Klickade på länken och fick ett till mail med nytt lösen.
                  3 Loggade in med det nya lösenordet.
                  4 Bytte till ett eget lösenord (inte samma som jag hade förut allafall.)

Kommentera

om du vill kan jag prova igen.

Kommentera

Nej. Nu har jag återställt statusen. Prova att logga in nu och posta.
                      Internklippning:
                      1) Snaggning av fångar.

Kommentera

Hej! Fan det var inte igår.

Ja men dåså då är det löst. Skit kontot kan man ju ta bort eller hur ni gör.
                        Det är inte farten som dödar, det är smällen!
                        Och nu på engelska:
                        It aint the fart that kills, it's the smell!

Kommentera

Danne V skrev: Visa inlägg
                          Hade inte du fått plötsliga problem med inloggning eller nåt till andra webbplatser också?
                          Missade den frågan, nä det tror jag inte, om det inte var det där med tv4 play du tänker på. Men det var en kompis som omöjligt kunde logga in på sitt tv4 play konto från sin dator, men det gick bra från andra datorer.

Kontot här på wF hade nån tagit över helt enkelt och bytt både lösen och email adress.
                          Det är inte farten som dödar, det är smällen!
                          Och nu på engelska:
                          It aint the fart that kills, it's the smell!

Kommentera

Working...
                          X