Meddelande

Minska
No announcement yet.

Ta bort signaturer i inlägg

Minska
X
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ta bort signaturer i inlägg

Jag skulle gärna se att vi tar bort signaturer i inlägg. Jag ser egentligen ingen mening med dem annat än att postaren får reklamplats.

Det finns en hel del inlägg som görs i gamla trådar, endast för att få denna reklamplats. Det tillför inte wF någonting.

Den information man vill visa i sin signatur bör man istället lägga i sin profil.

Håller inte med. Signaturerna, profilen och avataren ger en bra känsla av personen bakom inlägget och behövs. Annars blir det opersonligt, som om vi var ett gäng robotar.
    Med vänlig hälsning från
    Danne
    ------
    Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
    Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
    Våga Vägra
    FaceBook

Kommentera

Handlar det om gamlingar som vill ha reklamplats eller helt nya? Det senare kan väl i så fall lösas med att man inte kan länka innan man har x antal inlägg.

Kommentera

Här på wF är det lite lagom med signaturerna (det finns skräckforum...), men det tenderar bli en hel del text.

Jag skulle se att signaturerna görs "gråare", alltså inte ha någon svart färg i texterna. Det är lite jobbigt att läsa inlägg där de flesta har signaturer.

Lite avstånd ovanför signaturen också, se bara Danne Vs inlägg här

Är bilder tillåtna idag? Bra, håll det så

Kanske en inställning att dölja allas signaturer? Eller kanske valfria?
        /Sharkey

StoffesFoto.se - Mina bilder, inte dina!

Kommentera

Att visa signaturer eller ej är in inställning man kan göra i kontrollpanelen i sin profil om man inte gillar att se signaturer.
          So long and thanks for the fish.

Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!

Kommentera

GunnarD har rätt. Att stänga av signaturfunktionen för alla är inte aktuellt i dagsläget.
            Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
            Internklippning:
            1) Snaggning av fångar.
            2) Klippning frisörer emellan.

Kommentera

för övrigt anser jag att signaturen ska vara en del av inlägget

\ˈin-fə-dəl, -fə-ˌdel\

Kommentera

signaturer är bra, men kan göra dem lite mer separerade, gråa och begränsa lite mer kanske, nu kan de ju vara hyffsat stora
                dannesholk.se

Kommentera

Det finns en hel del användarkonton som bara är postade för att få med sina länkar i tråden De bästa sätten att marknadsföra sin webbsida!.

Kan vi åtminstone dölja signaturen för alla som har postat färre än tio inlägg?

Kommentera

erciz skrev: Visa inlägg
                    Kan vi åtminstone dölja signaturen för alla som har postat färre än tio inlägg?
                    Bra idé! Fast jag tycker vi kan öka till 20, eller 30. Om det går - jag vet inte alls hur svårt det är...
                    @aviddevguy

Kommentera

Det är lätt, det diskuteras nu hos de allsmäktiga.
                      Min alldeles egna directory listing.

Kommentera

Infört på nivån 20 inlägg och minst en veckas medlemskap.

Kommentera

Går det att göra samma sak ang. att posta länkar i inlägg?
                          @aviddevguy

Kommentera

Det går högst troligen, men jag är inte säker på att man inte kan posta urlr, bara att de inte blir översatta till länkar. Undersöks och dissikeras av gudarna.

Kommentera

Det senare förslaget kommer inte att genomföras i nuskedet, då det kräver att vi sätter det på alla forum vi har och vi är lite lata för tillfället, de mesta av länkspam i inlägg plockas nu mer upp av vår eminenta antispamlösning.

Kommentera

Working...
                              X