Meddelande

Minska
No announcement yet.

Nyheterna på startsidan

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Nyheterna på startsidan

Det händer inte så ofta men när det väl händer så är det "irriterande". Det handlar alltså om nyheterna som ligger på wF:s startsida, som just i skrivande stund tar massor av plats och kräver en hel del scrollande för att komma ner till själva trådarna.

Går det inte att minimera till rubriker och på något sätt ha ett "+"-tecken i högerkanten för att expandera vid läsbehov? Eller rent av bara lägga nyheternas rubrik, textens tre första rader/30 första ord samt en "Läs mer..."-länk eller dylikt?

Därav mitt inlägg i denna tråd.
    resebloggen # twitter # instagram

+1
    Fast man kanske ska lägga detta under "Dagens I-landsproblem" istället.
    Mitt företag

Kommentera

Om användarvänlighet är ett i-landsproblem så visst.

Kommentera

Men snälla söta, info från wF's ledning ser jag som många gånger viktigare än några länkar som bara är genvägar för folk som är för lata att bläddra igenom forumen sjävla...

Förresten, kräver det "massor av scrollande" har du för dålig upplösning.
        My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Kommentera

:stefan: skrev: Visa inlägg
          Men snälla söta, info från wF's ledning ser jag som många gånger viktigare än några länkar som bara är genvägar för folk som är för lata att bläddra igenom forumen sjävla...

Förresten, kräver det "massor av scrollande" har du för dålig upplösning.
          Jag har aldrig scrollat smidigare än med två fingrar på Macbooken, jag är dock desto latare.

Nyckelord: lättja

Kommentera

Ett litet tips: under wF-meny till vänster finns en länk som heter "Dagens trådar" där ser du alla som ändrats sedan du senast var inne och länken når du utan att scrolla
            So long and thanks for the fish.

Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!

Kommentera

Men där kan jag ju inte klicka "markera alla som lästa".

Kommentera

Högst upp till vänster: Genvägar -> Markera all forum som lästa
                So long and thanks for the fish.

Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!

Kommentera

Working...
                X