Meddelande

Minska
No announcement yet.

Vänligen avregistrera mitt medlemskonto

Minska
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

muskot skrev: Visa inlägg
    Tänker osökt på Magnus Ugglas gamla albumtitel "Va ska man ta livet av sig för när man ändå inte får höra snacket efteråt".
    När jag läste detta kom jag direkt att tänka på en låt från Nationalteatern Livet är en fest

Speciellt refrengen:
    livet e en fest
    håll me om det folk och fä
    och om livet e pest
    fyllan värmer bäst
    So long and thanks for the fish.

Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!

Kommentera

Verkligen trist att du sticker, hoppas bara att det är tillfälligt...

Alla åsikter behövs och alla ska få ventilera dom, men man ska inte behöva utstå spott och spe för det.

Jag håller med aron, wF är ett av de gemytligaste svenska forumen. Kanske något partisk här men säg en enda sak fel på exempelvis Flashback och du blir nersablad å det brutalaste...

Danny skrev: Visa inlägg
      ...precis. Ska det svingas i Sthlm-trakten ganska snart är jag på! (bäst att passa på innan man flyttar söderut)
      Verkligen på tiden, det var bra länge sen vi körde en wF-svingare nu!
      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Kommentera

Hej, min nyblivna tjej (jag skriver på hennes dator nu som tidigare iof) som kallar sig för LoLo här, hälsar att hon inte kommer tillbaka någonsin.
        Hon blev mycket sårad och arg, och naturligtvis sur, för hon har aldrig ljugit, någonsin, tjejer som kvinnor reagerar olika, hon har dock tagit åt sig mer och är mer känslosam.
        Hon har råkat illa ut och hoppas ingen tycker illa om henne.

Från LoLo:
        Kram, till Danne V och Fia, dom finaste jag vet!

Från LoLo: Har försökt avregistrera mig, men har inte lyckats med inaktiv medlem. Kan forumet avveckla mig, pliiis?

Från LoLo: Notis till colione och override:
        Kom tillbaka när ni hör från samma sorts människor, under flera år:
        - Vill do knolla lilla horan?
        eller
        - Varfor for jag inte ta på din fitta, javla rasist!
        Även:
        - Om du inte vill knolla, du dum jävla hora!

LoLo: - Nej, jag är inte rasist, DOM är rasister!. // LoLo

LoLo: Och ja, jag kanske är mer känsligare än andra, blir mer ledsen än andra, men jag är iaf 100% ärlig, och nej, jag kommer aldrig tlllbaka till wF.
        Ha det bra nu!

Kommentera

Till LoLo:
          Jag är en av "dom" dvs jag är från Iran, mitt förnamn börjar på M, och är i dina ögon en våldtäktsman och gillar uppenbarligen att ta på fittor och kalla kvinnor för horor =) Men inte går jag runt och surar för att du tycker så, för jag vet med mig att den beskrivningen inte passar in på mig för 5 öre. Jag tycker inte illa om dig för dina åsikter, eller vad du sa i den tråden som fick att välja bort wF även om jag inte håller med din syn på just den frågan, men livet är oändligt och man kan finna gemenskap på andra plan i andra frågor och hjälpa varandra.

Mitt råd:
          Cry a river, build a bridge and get over it! Sen ser du till att fortsättningsvis skriva i wF tråder som faller dig i smaken! IMHO väldigt radikalt att döma ut ett helt forum pga att en tråd gick snett.

10-4 over and out!
          The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Kommentera

Varför inte bara sluta skriva här? Hur svårt kan det vara?

Personer kommer och går på forum, inget konstigt med det. De allra flesta gör ingen stor sak av det men en del behöver tydligen göra storslagen ridå. Jag bryr mig inte om vilket.

Jag har personligen inte fått hjälp av LoLo (inte vad jag kommer ihåg iaf) men tycker att hon har varit väldigt trevlig och hjälpsam. Kommer jag att sakna henne här? Troligtvis inte, wF är bara ett forum på internet, alltså inte speciellt viktigt för mig. (No offence alla andra som är kvar. )
            Mitt företag

Kommentera

Vill man sluta hänga på ett forum så gör man det; slutar. Det behövs ingen avskedstråd.

Klarar man inte av att få mothugg i diskussioner där man drar massor med människor över en kam och indirekt kallar de för presumptiva våldtäktsmän, enbart baserat på härkomst, så kanske man inte är lämpad att överhuvudtaget delta i diskussioner?

Redigerat med anledning av webForums regler §4.
              Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Zaiman alternativt forumvärdarna.

Zaiman
              Forumvärd, webForum

Kommentera

Redigerat med anledning av webForums regler §4, inlägg som medvetet stör seriösa diskussioner och/eller inlägg som avsiktligen inte besvarar frågan.
                Last edited by Mr. N.; 2010-10-15, 01:17.

Kommentera

Snälla b232569 Nu har jag varit på semester både fysiskt ut i Europa och tillfälligt varit avhållsam på wF pga dina sk inlägg,
                  wF är vad det är och blir vad det blir. dvs vi har kunnat samsas här i minst 10 år.
                  Låt oss fortsätta med det utan att du blir en "ordningsman" i klassen utan att kunna regelboken.
                  Kan vi vara överens om det utan att jag behöver ta det via PM eller mail som förra gången?
                  Det undrar Lasp
                  En rak och enkel fråga.
                  Livet är kort och Nu!
                  Läs mera!
                  !?

Kommentera

Glöm det Lasp, vi är många som har försökt tala b42443454 tillrätta.
                    Mitt företag

Kommentera

Redigerat med anledning av webForums regler §4, inlägg som medvetet stör seriösa diskussioner och/eller inlägg som avsiktligen inte besvarar frågan.

Igen.
                      Last edited by Mr. N.; 2010-10-16, 12:17.

Kommentera

Det här måste vara den konstigaste tråden jag någonsin läst. Först rantar LoLo runt med vad som inte kan tolkas som något annat än rent rasistiska uttalanden om att alla Iranier är våldtäktsmän. När folk skarpt ifrågasätter hennes extremt främlingsfientliga uttalanden börjar hon referera till påstådda våldtäktsförsök och utsattheter från sitt liv - som i hela meningen inte har nåt med saken att göra. Därefter startas den här tråden, där LoLo inte känner sig "trygg" längre, och in dyker hennes nyblivna kille, med det extremt mångkulturella namned "KallesKaviar", som nu ska förklara hennes mening - vilket han gör med den sublima metoden att imitera språklig brytning genom påstådda kommentarer från hemska, hemska våldtäktsinvandrare?

Och det är vi som motsätter oss dessa främlingsfientliga toner som får bära hundhuvudet? Det är ju för fan helt barockt, och jag håller med sgtpepper; kanske ska LoLo och hennes nyblivne pojkvän inte delta i diskussioner överhuvudtaget? Det är ju inte inte dem wF ska värna om - det är resterande medlemmar som måste lyssna på rasistpropaganda i forum där de varit medlemmar i många år.

Ni som nu beklagar er om homogenitet och "grabbanda" och påstådd mobbing, kanske borde läsa vad den här människan skriver en gång till.

Som vanligt, helt jävla sanslöst.
                        Last edited by OveRRidE; 2010-10-16, 11:16.
                        http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta hugg

Kommentera

Det finns inga skäl att diskutera LoLos avhopp i denna tråden som ligger i webForums funktioner. Generellt sätt avregistrerar forumledningen inte medlemmar och det kommer inte ske i detta fallet heller. Då tråden har språat ur och den nu mer har fått ett svar så låser jag tråden.
                          Min alldeles egna directory listing.

Kommentera

Working...
                          X