Meddelande

Minska
No announcement yet.

Senaste uppgraderingen

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Senaste uppgraderingen

    Efter senaste uppgraderingen möts jag av följande på www.webforum.nu:
    fiddler, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

    1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
    2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
    Varför får jag inte se index-sidan?
    Recursion - See recursion.
    Nej, Gagnef är inte en flod i Indien.

  • #2
    Inga problem här.
    My motor is stalled but my wheels are still spinning.

    Kommentera


    • #3
      :stefan: skrev: Visa inlägg
      Inga problem här.
      Lucky you!

      Jag har försökt med att logga ut och logga in igen, men möts av samma käcka meddelande. Om jag går till "Nya inlägg" är allt normalt, men så fort jag försöker gå till förstasidan är det samma visa.
      Recursion - See recursion.
      Nej, Gagnef är inte en flod i Indien.

      Kommentera


      • #4
        Lite förklaring till vad som har hänt. De senaste dagarna har webForum utsatts för två omgångar med PM-spam. Vårt svar på detta är att dels hindra nya medlemmar som har gjort mindre än två inlägg från att använda PM-funktionen. (Tanken med det är att spambottar inte ska kunna vandra in och börja skicka PM obemärkt) Dels att begränsa antalet PM som medlemmar med mindre än ett visst antal inlägg och dagars medlemskap kan skicka under en timme. (Tanken med det är att hindra skadan i största möjliga mån om en spambot skulle komma på idén att pröva att skriva två inlägg aoch ta sig förbi den första spärren.)

        Begränsningen som medlemmar i denna grupp har bör inte påverka normalt bruk, och alla någorlunda aktiva medlemmar har en plats i den tredje och sista gruppen som inte har några begränsningar på sig utom den vanliga 60-sekundersspärren.

        Så, vad gick fel? Utan att gå in alltför mycket i detaljerna så försvann rättigheterna för medlemmar i grupp 2 och 3 att se framsidan, och det var också den enda rättighet som saknades. Nu bör deta vara åtgärdat, men hojta gärna till om det fortfarande felar.
        Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
        Internklippning:
        1) Snaggning av fångar.
        2) Klippning frisörer emellan.

        Kommentera


        • #5
          Nu verkar allt vara normalt igen. Tack!
          Recursion - See recursion.
          Nej, Gagnef är inte en flod i Indien.

          Kommentera

          Working...
          X