Meddelande

Minska
No announcement yet.

Lista på egna inlägg?

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Lista på egna inlägg?

Kanske har missat detta... i så fall får jag väl stå i skamvrån...

Men jag saknar möjligheten att lista sina egna inlägg, oavsett om man prenumererar på trådarna ifråga eller inte. Funktionen finns på flera andra fora.

Är det svettigt att ordna?

Red: Alltså, jag kan ju leta reda på nåt inlägg jag själv gjort och välja "Visa andra inlägg av Danne V" eller vad det står. Jag menar alltså att man kanske borde ha funktionen i den egna kontrollpanelen.
    Med vänlig hälsning från
    Danne
    ------
    Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
    Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
    Våga Vägra
    FaceBook

Klicka på ett inlägg av dig själv (eller någon annan om du är på det humöret) och välj "Hitta fler inlägg av". Går du in på din profilsida (Finns i samma meny) så kan även hitta trådar du har startat, under statistik-fliken.
    Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
    Internklippning:
    1) Snaggning av fångar.
    2) Klippning frisörer emellan.

Kommentera

nitro2k01 skrev: Visa inlägg
      Klicka på ett inlägg av dig själv (eller någon annan om du är på det humöret) och välj "Hitta fler inlägg av". Går du in på din profilsida (Finns i samma meny) så kan även hitta trådar du har startat, under statistik-fliken.
      Jo, men som jag skrev (du kanske skrev samtidigt):

Menar alltså i den egna kontrollpanelen vilket ju borde vara den naturliga platsen (och där det finns i andra fora).
      Med vänlig hälsning från
      Danne
      ------
      Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
      Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
      Våga Vägra
      FaceBook

Kommentera

Ett relativt snabb sätt att ta sig dit är Genvägar/Din profil/Statistik. Annars kan jag föra frågan vidare. Och ja, vi skrev tydligen samtidigt.
        Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
        Internklippning:
        1) Snaggning av fångar.
        2) Klippning frisörer emellan.

Kommentera

Working...
        X