Meddelande

Minska
No announcement yet.

Lästa forum

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Lästa forum

Förut när jag gått in på t.ex Café Webforum så har man sett vilka trådar som haft nya inlägg sen förra gången man varit inne i forumet. Nu verkar det inte funka för mig längre utan "nya inlägg-ikonen" kvarstår.

Fel i någon inställning hos mig eller knas på webforum.nu ?

Har Firefox 3.0.8
    "Alla klagar över sitt dåliga minne men ingen över sitt dåliga förstånd."

- Francois de la Rochefoucauld. -

Förstasidan på wF måste du återvända till efter slutfört besök och klicka på "Markera alla forum som lästa" annars blir de aldrig lästa.

Personligen tycker jag det är en försämring, men det är tydligen så det funkar numera...
    My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Kommentera

Du har alternativet "Markera alla forum som lästa" under "Genvägar" i menyn överst på sidan.
      http://tumba25.net

Kommentera

:stefan: skrev: Visa inlägg
        Förstasidan på wF måste du återvända till efter slutfört besök och klicka på "Markera alla forum som lästa" annars blir de aldrig lästa.

Personligen tycker jag det är en försämring, men det är tydligen så det funkar numera...
        Tack stefan och drew:

Tycker som stefan, ordentlig försämring.

Kommentera

Hum, det här problemet har inte jag, var jag än klickar markeras det som läst, samt "Markera alla forum som lästa", syns som en lättillgänglig länk på framsidan. Donoe why..

Kommentera

LoLo: Jaså? För så var det förut för mig. Någon inställning någonstans alltså?

Kommentera

mibbe skrev: Visa inlägg
              LoLo: Jaså? För så var det förut för mig. Någon inställning någonstans alltså?
              Nej, jag har iofs FF2, just för att FF3 inte stödjer vissa av mina addons. Enda inställningen jag har är att i "Privacy" ska browsern komma ihåg/remember history.

Kommentera

Working...
              X