Meddelande

Minska
No announcement yet.

Är mina sidor hackade ???

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hur går det med detta?
    @aviddevguy

    Kommentera


    • #17
      Är det konton på Binero som varit hackade eller hur var de tmed detta ? ... har precis skaffat mig ett Binero konto och vill gärna veta om detta var en riktigt hackning eller bara någon som upplevde det hela som det och det blev falskat alarm?

      Kör ni med Binero konto alla ni som är här?
      /Johan Kontorshotell Hyra vattenskoter Skyltar

      Kommentera


      • #18
        johaseo skrev: Visa inlägg
        Är det konton på Binero som varit hackade eller hur var de tmed detta ? ... har precis skaffat mig ett Binero konto och vill gärna veta om detta var en riktigt hackning eller bara någon som upplevde det hela som det och det blev falskat alarm?

        Kör ni med Binero konto alla ni som är här?
        Det här felet berör endast webForums webbplats vad jag förstår. Nu ligger visserligen wF på Bineros maskiner men det här har ingenting med allmänt osäkra konton på Binero att göra.
        The future is today, worry about it tomorrow

        Kommentera


        • #19
          johaseo:
          "Mina sidor" syftar till en (just nu inaktiverad) funktion på webForum som låter folk ladda upp filer, inte till folks konton på Binero. Felet som diskuteras i denna tråd tros bero på en bugg i koden för denna funktion, vilket är anledningen till att funktionen nu är inaktiverad medan vi ser över den koden.
          webForum körs dessutom på en egen server, så buggen berör inte alls Bineros användare i allmänhet.
          Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
          Internklippning:
          1) Snaggning av fångar.
          2) Klippning frisörer emellan.

          Kommentera


          • #20
            Ok, då känner jag mig genast lugnare .... sådana små fel i en enskilda applikation är helt ok ...
            /Johan Kontorshotell Hyra vattenskoter Skyltar

            Kommentera


            • #21
              Har ni fått någon klarhet i detta?
              Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
              söker trevligt sällskap för matresa till USA!

              Kommentera


              • #22
                Hur går det? Är ni en lösning på spåren ?
                jarvklo.se

                Kommentera


                • #23
                  För tillfället har vi andra prioriteringar att fokusera på. Jag önskar att jag kunde ge en estimerad tid när detta problem är löst, men tyvärr har vi i dagsläget har vi ingen sådan. Vi skissar dock på en lösning, det är inte säkert att den blir exakt likadan, men member.webforum.nu kommer att komma tillbaka.
                  Min alldeles egna directory listing.

                  Kommentera

                  Working...
                  X