Meddelande

Minska
No announcement yet.

Problem med innehåll i FAQ

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med innehåll i FAQ

http://www.webforum.nu/faq.php?faq=f...rum_utveckling

I Firefox 3.x finns ingen text på den här sidan. Det som syns är endast massa banners. I IE 7 däremot finns allt.

Skärmdump:
    http://anderssonweb.se/dump.wf.gif
    //Micke Andersson
    Hemsida | Kontakta
    ----------------------
    "Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst".

MickeA.com skrev: Visa inlägg
    I Firefox 3.x finns ingen text på den här sidan. Det som syns är endast massa banners. I IE 7 däremot finns allt.

Skärmdump:
    http://anderssonweb.se/dump.wf.gif
    Jag har Firefox 3.0.6 och jag ser texten.

Kommentera

Sidan funkar fint för mig i Firefox iaf, har testat både i 3.0.5 och efter en uppgradering även i 3.0.6

Kommentera

Sjukt... jag trodde först att det fanns en expandknapp någonstans, men nejdå.. Som ni ser på dumpen på har jag ingen text där alls.

/red har Firefox 3.0.6
        //Micke Andersson
        Hemsida | Kontakta
        ----------------------

Kommentera

Sjukt... jag trodde först att det fanns en expandknapp någonstans, men nejdå.. Som ni ser på dumpen på har jag ingen text där alls.

/red har Firefox 3.0.6
          Vad har du för tillägg?
          Du vet att staten har rätt att se dig; men du har ingen aning om vem som är staten imorgon! FRA åt helvete, ACTA er, lämna folk IPRED. ̿̿'̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

Kommentera

Choronzon skrev: Visa inlägg
            Vad har du för tillägg?
            Svensk / Engelsk stavningskontroll, RealPlayer, Firebug, Web Developer, CSS Validator och HTML Validator.
            //Micke Andersson
            Hemsida | Kontakta
            ----------------------

Kommentera

Hur ser källkoden ut?
              Min alldeles egna directory listing.

Kommentera

Svensk / Engelsk stavningskontroll, RealPlayer, Firebug, Web Developer, CSS Validator och HTML Validator.
                Ok, då vet jag inte, jag tänkte om du hade noscript eller adblock och något var blockerat av tilläggen.
                Du vet att staten har rätt att se dig; men du har ingen aning om vem som är staten imorgon! FRA åt helvete, ACTA er, lämna folk IPRED. ̿̿'̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

Kommentera

colione skrev: Visa inlägg
                  Hur ser källkoden ut?
                  Firefox:
                  HTML-kod:
                  <a name="faq_webforum_utveckling"></a>
                  <table class="tborder" cellpadding="6" cellspacing="1" border="0" width="100%" align="center">
                  <tr>
                  <td class="tcat">Utveckling av webForum</td>
                  </tr>
                  </table><br />
                  Explorer:
                  HTML-kod:
                  <a name="faq_webforum_utveckling"></a
                  <table class="tborder" cellpadding="6" cellspacing="1" border="0" width="100%" align="center">
                  <tr>
                  <td class="tcat">Utveckling av webForum</td>
                  </tr>
                  <tr>
                  <td class="alt1">Utvecklingen av webForum är fri för medlemmar.<br/><br/>
                  Så här går det till:<br/>
                  Du skapar din plugin till vBulletin enligt pluginsystemet och
                  skickar in den till forumledningen för bedömning och testning.
                  Att tänka på är att det ska vara väl dokumenterat och koden ska vara kommenterad.<br/>
                  Om forumledningen bedömer att pluginen är bra för webForum implementeras den för testning och utvärdering.
                  Efter testperioden på 14 dagar skapas en omröstning där medlemmarna får tycka till.<br/>
                  Bedömer forumledningen att pluginen är något som webForum behöver kan omröstning utebli.
                  <br/><br/>
                  <a href="http://www.vbulletin.com/docs/html/" target="_blank">Länk till vBulletins dokumentation</a>
                  <br/>
                  <a href="http://www.vbulletin.com/docs/html/plugin_system/" target="_blank">Länk till vBulletins pluginsystem</a></td>
                  </tr>
                  </table><br />
                  Det här är ju helt sinnessjukt?
                  //Micke Andersson
                  Hemsida | Kontakta
                  ----------------------

Kommentera

Kolla om det hjälper att starta i felsäkert läge. Firefox alltså. Annars kanske det kan hjälpa att skapa en ny profil för att se om det blir samma sak. Ibland händer det att de blir korrupta. Tveksamt om det kan vara till nån hjälp men testa iaf. Det tar ju inte mer än 5 minuter.
                    David Shamloo-Ekblad

Go Habs! Go Team Canada! | For music addicts: Last.fm, SongMeanings

Kommentera

Working...
                    X