Meddelande

Minska
No announcement yet.

Ni kan hjälpa oss utvecklare ytterliggare.

Minska
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Ni kan hjälpa oss utvecklare ytterliggare.

    Hej!

    Det har varit tyst på utvecklarfronten ett tag nu, och när vi nu går i väntans tider på att få nästa generation av vBulletin installerat kan ni följa arbetet via vårat trac-system här: http://wf.testserver.se För tillfället är trac-projektet lagt på is.
    Det ska vara öppet för registrering och när det är gjort ska ni kunna posta som ni vill.
    Det vore även bra om ni kunde hjälpa till att lägga in nya förslag som tickets i trac-systemet så att vi får en central utvecklingsplats. Som jag skrev i en tidigare tråd är det dock inte tänkt att ersätta detta forumet utan ska ses som ett komplement. Tyvärr kan vi inte pga licensen på vBulletin tillåta bläddring i kjellkoden eller nedladdning av den.

    Mvh Olle Lundberg utvecklare.
    Min alldeles egna directory listing.

  • #2
    Tittade just i trac-system. Måste nog säga att jag inte riktigt förstår alla dessa tickets som är där.
    Någon som kan förklara lite vad som händer? På ren svenska alltså

    Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

    Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

    Kommentera


    • #3
      Jo men spam är ju alltid trevligt att läsa
      /Mvh Tengblad - "A computer is only as smart as the person using it"
      Eyesx | MrFilm | WordPress Sverige

      Kommentera


      • #4
        Ett spamfilter kanske hade varit på sin plats? Nu blev ju tracn helt oanvändbar.
        Utan en punkt hade den här meningen aldrig tagit slut

        Webbradion - podcast för webbutvecklare | Blogg | Jobb

        Kommentera


        • #5
          Denna tråd är för tillfället inaktuell. Det kommer komma upp ett nytt system. Stängs och unpinnas.
          Min alldeles egna directory listing.

          Kommentera

          Working...
          X