Meddelande

Minska
No announcement yet.

Design & Grafik

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Design & Grafik

Flyttade precis en tråd till forumet för design & grafik. Men när jag kollade efter så står det ju faktiskt så här:
    Design & Grafik
    Här pratar vi om design och kreativitet inom webbdesign.
    Borde inte hela subforumet placeras under Diverse forum i stället och byta underrubrik till:
    Design & Grafik
    Här pratar vi om design och kreativitet.
    Jag menar - det utesluter väl inte designsnack om webblayouter ändå? Tycker att där forumet är placerat nu - och med den beskrivningen så blir det lite... man utesluter all annan design.

Vad tycker ni?
    Silfver Creations

Det föreslog jag för fem år sedan men jag har inte fått något svar än.
    Take your god and shove him

Kommentera

Jag kan nog tänka mig att stödja detta förslag.

Pace, inte ska du vara butter - jag tycker det mesta i övrigt ser ut ungefär som ditt förfinade förslag.
      @aviddevguy

Kommentera

Pace skrev:
        Det föreslog jag för fem år sedan men jag har inte fått något svar än.
        Där ser man. Men då är vi i alla fall två som tycker att det är dags för ändring.
        Silfver Creations

Kommentera

silfver skrev:
          Men då är vi i alla fall två som tycker att det är dags för ändring.
          Tre.
          @aviddevguy

Kommentera

Fyra
            All hail the penguins
            Spelmedia.se - Bilder, videos, recensioner, osv
            Arvid Österlund - Penguins are forever

Kommentera

Fem
              För lata svin är marken alltid frusen..

Don't try to fix your linux system without knowing where your towel is. It is useful for three things
              1. Muffling screams of frustration
              2. Covering evidence of your ineptitude
              3. Crying into.

Ubuntu forums
              Umbraco é nice.
              Jag försöker åtminstone..

Ironi är intelligenta människors möjlighet att göra en viktig poäng samtidigt som man har lite kul.

Kommentera

@nders skrev:
                Pace, inte ska du vara butter - jag tycker det mesta i övrigt ser ut ungefär som ditt förfinade förslag.
                Det har du rätt i. Det är trevligt. Fast min poäng var att jag gärna får ett svar. Det är ju ett diskussionsforum.
                Take your god and shove him

Kommentera

Okej, då väntar vi bara på att någon av de ansvariga ska våga yttra sig.
                  Silfver Creations

Kommentera

Sex (jag menar siffran då).

Har läst lite nu ikväll och tycker det verkligen är klent med svar från utvecklarna i trådarna. Läser dem och ignorerar eller ?
                    Om du nu är fem år sedan samma förslag uppkom borde väl någon ansvarig åtminstone svara? Skummade igenom tråden efter något svar får utvecklare fann dock inget.

Förlåt min negativitet men jag tycker det är mycket konstigt att man som utvecklare ignorerar att svara i detta forum. Speciellt eftersom man fått förtroendet att vidareutveckla forumet.

Eftersom svar från utvecklarna uteblir i många trådar i detta forum. Så borde det finnas en automatisk funktion som visar när utvecklarna läst tråden. Då vet man iaf om att de tagit del av förslagen. Även om de inte tagit ställning till förslaget och bemödat sig med att svara. Lägger det som förslag i en ny tråd.

Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

Kommentera

Design & Grafik är nu flyttat till Diverse forum > Hobby & intressen, samt beskrivningen är ändrad enligt förslag.
                      Simon Pieters

Kommentera

Tackar för det, zcorpan.
                        Silfver Creations

Kommentera

Inte för att vara den som är den, men jag har för mig att flytt och omdöpning etc. ska gå genom ledningsgruppen. Därför vet jag inte om zcorpans flytt är legitim (ibland är det dock bättre att be om om ursäkt än at be om lov ). Det hade därför även varit bra om vi även fick en högre aktivitet av läsandet och svarandet av bl.a forumledarna här inne.
                          Min alldeles egna directory listing.

Kommentera

colione skrev:
                            Inte för att vara den som är den, men jag har för mig att flytt och omdöpning etc. ska gå genom ledningsgruppen. Därför vet jag inte om zcorpans flytt är legitim (ibland är det dock bättre att be om om ursäkt än at be om lov ). Det hade därför även varit bra om vi även fick en högre aktivitet av läsandet och svarandet av bl.a forumledarna här inne.
                            Det var det jag misstänkte. Men som du säger, hellre flytta tillbaka än vänta fem år till.
                            Silfver Creations

Kommentera

colione skrev:
                              Inte för att vara den som är den, men jag har för mig att flytt och omdöpning etc. ska gå genom ledningsgruppen. Därför vet jag inte om zcorpans flytt är legitim (ibland är det dock bättre att be om om ursäkt än at be om lov ).
                              Då får ledningsgruppen vid nästa möte besluta om flytten är ok eller om forumet ska flyttas tillbaka...
                              Simon Pieters

Kommentera

Working...
                              X