Meddelande

Minska
No announcement yet.

Fel tid.

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Verkar stämma. Det visste jag inte.

Kommentera

Går det inte att få så att tiden visas rätt när man inte är inloggad, även under sommartid?

För mig går klockan en timme fel när jag inte är inloggad, men när jag är inloggad så blir det rätt.

Kommentera

Det märkte jag också i går. Nu när det är sommartid (har inte tänkt på hur det är när det är vintertid) så står det definitivt fel tid när man är ej inloggad men rätt när man är inloggad. När ni hittat en lösning röstar jag för en ändring så att man inte måste vara inloggad för att se när inlägg postades, vare sig det är sommar- eller vintertid.

Kommentera

Bättre nu?

Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

Kommentera

Ja. Nu visar det samma tid vare sig man är inloggad eller inte. Det har ni fixat. Se över vad det mer finns för buggar och brister så blir det lättare för alla att använda så många funktioner som möjligt på wF.

Kommentera

Zaiman skrev: Visa inlägg
              Bättre nu?
              Kanon, nu verkar det stämma bra.

Kommentera

b242569 skrev: Visa inlägg
                Se över vad det mer finns för buggar och brister så blir det lättare för alla att använda så många funktioner som möjligt på wF.
                Grymt bra idé! Att ingen har tänkt på det förut! Jag är lite rädd att webForum (som drivs helt ideellt f.ö.) inte har resurser att fixa en massa "buggar och brister" i vBulletin, dessvärre.
                @aviddevguy

Kommentera

Nu när det är vintertid visas det rätt om man är inloggad (extra roligt att följa tråden http://www.webforum.nu/showthread.php?t=180897). Men i ej inloggat tillstånd är det nu sommartiden som står när ett inlägg skickades!

I IE har jag bockat i Kom ihåg mig men i Firefox testar jag ibland hur det går att logga in. I bägge webläsarna visas sommartiden istället för vintertiden om man ej är inloggad men helt rätt om man är inloggad.

Kommentera

b242569 skrev: Visa inlägg
                    Nu när det är vintertid visas det rätt om man är inloggad (extra roligt att följa tråden http://www.webforum.nu/showthread.php?t=180897). Men i ej inloggat tillstånd är det nu sommartiden som står när ett inlägg skickades!

I IE har jag bockat i Kom ihåg mig men i Firefox testar jag ibland hur det går att logga in. I bägge webläsarna visas sommartiden istället för vintertiden om man ej är inloggad men helt rätt om man är inloggad.
                    Bump. I regel står det på startsidan att antalet gäster är högre än antalet medlemmar. För de flesta som besöker någon sida på wF står det alltså fel tid när inlägg postas efter ändrigar från sommar till vintertid och vice versa. Ska rätt tid för alla visas måste ni gå in och ändra en gång i halvåret.

Kommentera

Working...
                    X