Meddelande

Minska
No announcement yet.

Spoiler

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    [citat=Marcus E]OveRRidE: Öh, va? Rikard ställer krav som kräver utvecklingsarbete. Utan de kraven kan funktionen implementeras utan någon kodändring. [/citat] Hmm...

    För din information:
    Det är inte Rikard utan hela Ledningsgruppen som ställer det kravet. Så sent som i Allhelgona diskuterades frågan igen med samma resultat. LG enades om att [spoiler] endast kommer att införas om vi utvecklare lyckas få till en forum-koppling så att den kan slås på eller av för enskilda forum.
    End of story - motivationen finns i mitt förra inlägg!

    Beslutet tar alltså hänsyn även till andra grunder än de rent tekniska!
    jarvklo.se

    Kommentera


    • #32
      [citat=silfver][citat=bluxbluxo]Vad är s.k "spoilers" till för? [/citat]Som Markus E. skrev: http://member.webforum.nu/Marcus%20E/doldex.html - eller missförstod jag dig? [/citat]
      Jaha.
      Det verkar inte vara en sån dum idé alls.


      Redigerar om allt när jag såg Qimens inlägg. Jag fattade inte till 100% Med Markus länk.
      ¿Te gusta la música?

      Kommentera


      • #33
        Anledningen att jag inte svarade på Rikards inlägg tidigare var för att jag inte såg det tidigare. Om man missar ett inlägg en gång kan man missa det för all framtid, TILLS någon länkar till tråden. Det var därför jag svarade nu. Jag letar inte efter fel. Det enda jag bryr mig om är webForums funktion och jag frågar mig ofta varför jag gör det. Det är nog bättre att inte bry sig alls.

        Jag efterfrågade en motivering till att tagen inte ska kunna fungera i andra forum, eftersom jag inte kan se några problem med att den även fungerar i andra forum. Om man i t.ex. C++-forumet använder tagen kan en moderator manuellt ta bort den. Jag tror inte att det kravet kommer att uppfyllas i.o.m. vB3 och därför tycker jag att det är bättre att ta bort kravet än att göra det utvecklingsarbete som krväs för att infria det, alternativt inte införa funktionen över huvud taget.

        Fast ni har rätt. Jag ska sluta bry mig om webForum och sluta ge förslag eller kommentera förslag i detta forum, eftersom jag bara får skit för det. Tack och hej!
        Mvh, Marcus

        Vid problem med ovanstående inlägg, kontakta den ansvarige inläggsförfattaren.

        Kommentera


        • #34
          Vill du ha en näsduk?

          Du säger att du bara får skit för ditt enorma engagemang hela tiden. Jag skulle nog vilja påstå att jag är den enda som har "kastat skit" på dig i den här tråden. Alla andra inlägg har behandlat din fråga med den respekt man kan förvänta sig av våra ädla utvecklare.

          Så då undrar jag, skall du lämna wF enbart på grund av mig eller känner du bara att min kritik hade en poäng?
          http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta hugg

          Kommentera


          • #35
            [citat=OveRRidE]Vill du ha en näsduk?[/citat]Vill du ha en hjärna?

            Kommentera


            • #36
              Så tar vi och taggar ner en aning! Personliga påhopp och allmänt off topic kan med gott samvete skötas på annat håll än denna tråd.

              Tack!
              resebloggen # twitter # instagram

              Kommentera


              • #37
                Hur blev det med Spoiler-taggen? Kan vi få se någon till nästa version?
                Silfver Creations

                Kommentera


                • #38
                  Har vi verkligen ett behov av taggen?
                  Anledningen till att jag frågar är att jag aldrig har känt något behov av den.
                  Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
                  ><((((º>

                  Kommentera


                  • #39
                    precis. Är det så ofta den skulle behövas här!? Man brukar ju förvarna i texten man skriver alt i rubriken. Då är det bara till att sluta läsa om man inte vill spoila... funkar väl bra de få gånger man behöver det...
                    dannesholk.se

                    Kommentera

                    Working...
                    X