Meddelande

Minska
No announcement yet.

Vilken bil är bäst?

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilken bil är bäst?

    Volvo 240 eller Lamborghini Diablo?





    Detta är en hyllning till alla meningslösa och eviga krigsdebatter om päron eller äpplen är bäst.
    Take your god and shove him

  • #2
    Vad är meningen med seglet?
    Men när det gäller det eviga kriget så måste man säkert lägga till en massa fakta, typ Försäkring , insatt kapital, avundsjuka osv.
    Livet är kort och Nu!
    Läs mera!
    !?

    Kommentera


    • #3
      Flyttad ifrån Det eviga kriget.
      Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
      söker trevligt sällskap för matresa till USA!

      Kommentera


      • #4
        Den har varken utombordsmotor är nog rätt svar på frågan...
        www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!

        Kommentera


        • #5
          Om du hade lagt ut lite teknisk fakta om de båda bilarna så hade det varit mycket enklare att jämföra och komma fram till vilken bil som är bäst!
          Fula barn får inga julklappar

          Kommentera


          • #6
            Kunde du inte ha lagt in en omröstning? :/
            @aviddevguy

            Kommentera


            • #7
              Om det hade vart ett race mellan P1800 / 240 eller Diablo / Countach hade jag förstått logiken, men nu är det banne mig korv av allt.
              www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!

              Kommentera


              • #8
                [citat=Bire]Om det hade vart ett race mellan P1800 / 240 eller Diablo / Countach hade jag förstått logiken, men nu är det banne mig korv av allt. [/citat]

                Men med rätt förare samt mekaniker så kan 240'n piska diablon rätt rejält Annars lär väl diablon äta 240'n på backen (R-Reversed)
                The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

                Kommentera


                • #9
                  [citat=M.Cheraghi][citat=Bire]Om det hade vart ett race mellan P1800 / 240 eller Diablo / Countach hade jag förstått logiken, men nu är det banne mig korv av allt. [/citat]

                  Men med rätt förare samt mekaniker så kan 240'n piska diablon rätt rejält Annars lär väl diablon äta 240'n på backen (R-Reversed) [/citat]
                  Ja, men frågan är ju vem som spöar vem på husvagnssemestern eller på "den hala grusvägen i skogen"!
                  www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!

                  Kommentera


                  • #10
                    Det är väl rätt känt? Jag spöar @nders på "den hala grusvägen i skogen". Men @nders spöar mig i kubb - i matcher bäst av 14.
                    jobbskatteavdrag.se

                    Kommentera


                    • #11
                      [citat=Rikard]Det är väl rätt känt? Jag spöar @nders på "den hala grusvägen i skogen". Men @nders spöar mig i kubb - i matcher bäst av 14. [/citat]
                      Klassisk logik, men vad fan hjälper det?
                      www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!

                      Kommentera


                      • #12
                        Klart 240 är bäst! En Lambo klarar inte av att man kör ner ett spett i motorn för att bända upp det så man kan byta kuddarna den är upphängd i.

                        Ni anar inte vad grannarna glodde när jag hängde och dinglade i det där spettet.
                        My motor is stalled but my wheels are still spinning.

                        Kommentera


                        • #13
                          Hur långt är ett snöre?
                          Tycker att frågan är felställd.

                          Ser du till plånboken så brukar väl en 240 vara billigare och det kan ju vara bättre om du har lite pengar.
                          Vänligen Jesper
                          Etisk kommunikation

                          Kommentera

                          Working...
                          X