Meddelande

Minska
No announcement yet.

Programmerare sökes! Fast lön och aktieoptioner erbjuds.

Minska
X
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Programmerare sökes! Fast lön och aktieoptioner erbjuds.

Hej,

Vi söker en eller två programmerare till ett spännande projekt. Det gäller primärt utveckling av en app men ska även finnas tillgänglig som vanlig websida.

Det vi främst söker är en/två back-end programmerare, front-end & design handlas upp separat. Det skadar dock inte om du/ni har kunskap inom bägge områdena.

Vi erbjuder fast lön samt aktieoptioner.

Jag vill inte avslöja idén här på forumet. Men för att ge er en hint om vad det handlar om, så att du kan fundera på om du har tillräcklig kompetens, kan jag ge er följande liknelse: Tjänsten ska ha en matchningsmotor liknande den ni kan hitta på datingsiter eller på t.ex. lagenhetsbyte.se. Det handlar dock varken om en datingsite eller lägenhetsbyten.

Är du intresserad och vet att du har tillräcklig kompetens? Skicka i så fall ett PM eller skriv dina kontaktuppgifter i tråden här nedan.

Missa inte det här tåget - Både vi och våra investerare är säkra på att detta är "the next big thing".

//KM

Inte för att vara den som är den, men det går inte att skicka PM till dig, endast mail.
    Avundas aldrig någon det sken av lycka han har för du känner inte hans hemliga sorger.

Kommentera

Flyttas från "Programmering - Övrigt".

mvh
      @aviddevguy

Kommentera

prplxr skrev: Visa inlägg
        Inte för att vara den som är den, men det går inte att skicka PM till dig, endast mail.
        Ok, jag har lagt ut samma tråd på flera forum. Jag missade tydligen att det inte fanns någon PM-funktion här

Maila mig på kristian@martti.com

//Kristian

Kommentera

mrmurtle skrev: Visa inlägg
          Ok, jag har lagt ut samma tråd på flera forum. Jag missade tydligen att det inte fanns någon PM-funktion här

Maila mig på kristian@martti.com

//Kristian
          klart det finns... markera namn => Skicka ett privat meddelande till xxxx
          "det går inte att lära en gammal norrlänning byta namn på irc" - gammalt kinesiskt uttryck

Kommentera

Vart i landet är det här tänkt att göras?
            "Gravitation can not be held responsible for people falling in love"
            - citat av Albert Einstein

Kommentera

neox83 skrev: Visa inlägg
              Vart i landet är det här tänkt att göras?
              Det kan kanske lösas på distans.

Vi är ett Stockholmsbaserat team, men av flera anledningar så vill vi ha bolagets säte i Skövde. Så vår absoluta önskan är att programmerarna ska jobba och bo i Skövde under veckodagarna. Kontorsplats i Skövde finns redan.

//KM

Kommentera

voigtann1 skrev: Visa inlägg
                klart det finns... markera namn => Skicka ett privat meddelande till xxxx
                Du glömmer att PM-funktionen är avstängd för helt nya medlemmar. (För att förhindra PM-spam.) Nu ska det dock funka.
                Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
                Internklippning:
                1) Snaggning av fångar.
                2) Klippning frisörer emellan.

Kommentera

Working...
                X