Meddelande

Minska
No announcement yet.

Program för att spegla en mapp på datorn till NASen.

Minska
X
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

M@gnus skrev: Visa inlägg
    Återkom gärna med synpunkter när du har testat ett tag, jag börjar få behov av ett sådant program.
    Det är egentligen för tidigt att utvärdera men första synkningen gick galant. Testade att lägga till några filer och de synkades också utan problem.

Man kan schemalägga synkningen eller köra den manuellt (vilket jag tänker göra varje gång jag lägger till foton), välja om det ska speglas fullt ut eller bara köra backup från ena eller andra källan. Att det är på svenska underlättar för mig.

Både Eset Smart Security och Malwarebytes Anti-Malware släppte igenom programmet utan att bråka så jag hoppas det är fritt från skräp.

Just nu kör jag gratisvarianten men tänker lägga 500 kr på Pro om allt funkar så bra som jag tror. Inte för att jag behöver den varianten men sånt här ska premieras.
    Mitt företag

Kommentera

Poteta skrev: Visa inlägg
      Jag fick tips på Fotosidan om detta program vilket jag testar precis nu. Verkar vara exakt det jag är ute efter!
      Jag har kört SyncBackSE länge och det fungerar perfekt . Det och rsync är de 2 backupprogram jag använder.
      / Jojoxx

"Always remember that you're unique and special, just like everyone else..."

Kommentera

Working...
      X