Meddelande

Minska
No announcement yet.

Tips på VPN-tjänst/tunnel (snabb, säker och prisvärd)?

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips på VPN-tjänst/tunnel (snabb, säker och prisvärd)?

    Vill vara 100% (eller nästintill) säker/anonym på internet (inte bara i webbläsaren) och har förstått att använda sig utav en VPN-tunnel är bästa lösningen. Har även förstått att man alltid förlorar hastighet pga krypteringen och vill naturligtvis förlora så lite som möjligt men ändå vara säker till ett prisvärt alternativ. Jag har 100/10 Mbit/s.

    Kort sagt någon som har tips på VPN-tjänst/tunnel som är snabb (dvs vill förlora så lite som möjligt av mina 100/10 Mbit/s), säker och prisvärd? Naturligtvis vill jag också att det ska fungera smärtfritt utan massa problem.
    Last edited by xtreme; 2012-04-05, 23:27.
    http://www.galnanyheter.com/ - Galna nyheter utöver det vanliga

    Skaffa Dropbox - Ett självklart val för att synkronisera filer mellan datorerna samt telefonen.

  • #2
    Jag använder Anonine, funkar mkt bra tycker jag. www.anonine.com
    -Wix

    Kommentera


    • #3
      Jag kör med

      www.anonine.com - När man leker lite

      www.privatvpn.se - när jag ska se online tv i USA och andra länder. Dem har sverige också. Dock gillar jag inte ha massa programvaror för köra skiten :/ Vilket gör det lite tråkigt.

      Kommentera


      • #4
        dwmedia skrev: Visa inlägg
        www.privatvpn.se - när jag ska se online tv i USA och andra länder. Dem har sverige också. Dock gillar jag inte ha massa programvaror för köra skiten :/ Vilket gör det lite tråkigt.
        Det står på deras hemsida att de har stöd för pptp, och då borde du inte behöva använda separata programvaror. Har du testat det?
        / Jojoxx

        "Always remember that you're unique and special, just like everyone else..."

        Kommentera

        Working...
        X