Meddelande

Minska
No announcement yet.

Försök att posta i rätt forum!

Minska
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Försök att posta i rätt forum!

Jag har varit väldigt snäll när det gäller felpostningar när det gäller Hårdvara. Men nu är det andra bullar som gäller.

Om ni postar ett inlägg som gäller PC så posta då i rätt forum, detta forum är för ÖVRIG hårdvara, dvs inte din PC-dator utan kringutrustning som inte är beroende av plattform (scanners, skrivare osv) eller andra plattformar( såsom Mac, Amiga, Palm osv).

Snälla, var god respektera detta!

God jul förresten!
    /Petra
    If you see someone without a smile, give them yours.

Uppfattat! Å God Jul på dej själv!
    /Garbo

Kommentera

God Jul
      // Nicro

En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.

www.nicrobild.se www.nicro.se

Kommentera

Kanske skulle fungera bättre om PC-forumet hette "PC-hårdvara" eller något liknande istället?
        Break a rule!

Kommentera

muskot>> Det är ju det det gör, iofs i omvänd ordning men ändå, delområdet heter "Hårdvara" och forumen heter "PC" och "Hårdvara - Övrigt". Dessutom står det ganska tydligt i texten under namnen vad de olika forumen handlar om.

Kommentera

Ja, men eftersom det förekommer mycket felpostningar är det uppenbarligen inte tillräckligt tydligt.

Eftersom delområdet heter "Hårdvara" borde väl det här forumet (med ditt resonemang) isåfall heta "Övrigt" och inte "Hårdvara - Övrigt"? Eller så borde forumen heta "Hårdvara - PC" och "Hårdvara - Övrigt".
            Break a rule!

Kommentera

Nope, inte om du tittar på vad de olika övrigt-forumen heter över lag.

Kommentera

Tidigare hade vi ett Mac - hårdvara också... men den slogs ihop med övrigt (det är därför jag är kvar som moderator för att det dyker upp nån stackars Maccare då och då).

Men nu vet ni vad som gäller... och så fort jag ser en post som borde passa bättre i PC så åker den dit (detta hoppas jag min medmoderator också tycker)
                /Petra
                If you see someone without a smile, give them yours.

Kommentera

[citat=SirPeter]Nope, inte om du tittar på vad de olika övrigt-forumen heter över lag. [/citat]
                  Ja, men i så fall borde väl "Hårdvara - Övrigt"-forumet heta endast Övrigt? Men skitsamma...
                  Break a rule!

Kommentera

Nu tittade du inte vad de andra övrigt-forumen heter va?
                    Alla övrigt-forum heter [område - övrigt]

Kommentera

Övrigt-forumet känns väldigt tyst, är det inte dags att slå ihop det med PC-hårdvaran? ...det känns så

Kommentera

Jag håller med alla som är kritiska till rubriken på detta forum. Det är dags med lite tydlighet. Se bara hur det gick för Reinfeldt häromdagen när han skulle förklara FRA-lagen. Inte så lyckat om man säger så.

Kommentera

rune skrev:
                          Inte så lyckat om man säger så.
                          Inte så lyckat att dra upp fem år gamla trådar heller.
                          Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
                          ><((((º>

Kommentera

oh HAI!
                            http://bodstrom.omfg.se - Bodströmsamhället, Länksamling
                            http://piratkriget.omfg.se - Piratkriget, Länksamling

Kommentera

Working...
                            X