Meddelande

Minska
No announcement yet.

Hur förlorar jag inte adressboken i telefonen, en gång till?

Minska
X
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Hur förlorar jag inte adressboken i telefonen, en gång till?

Jag har en Sony Experia av enklaste modell. Dock med USB kabel.

När jag kopplar den till datorn kommer den upp som en extern enhet.
    Var är adressboken!?

Finns det någon mjukvara till Windows som gör att man kan synka adressboken med datorn, som extra back-up?

Exakt vilken Xperia är det som det handlar om?

Kommentera

Jag backupar både min HTC och morsans Samsung med MyPhoneExplorer. Funkar med alla Android-lurar vad det verkar.

Men annars kan du synka med ditt Googlekonto som du har i mobilen. Då ligger allt i molnet sen...
      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Kommentera

Ja... den är svart...

Ha!
        Jag hittade det!
        ST21i

Android-version 4.0.4

Jag såg nu med att man kan synca med Google... men så roligt ska vi inte ha. Jag har inget konto med Google.

Jag har ett antikt SIM-kort från Telia där man betalar 20:-/MB för data trafik... eller nåt. Sjukt dyrt är det i alla fall och jag använder inte Internet i telefonen.

MyPhoneExplorer ska jag testa! Tack för tipset!

Kommentera

Tackar ödmjukast!
          Det verkade vara ett sniffigt verktyg... Dock med haken att det krävs mer än mig för att få det att fungera!

Det var många saker att tänka på. Men jag kunde aktivera USB funktionen i telefonen i alla fall. Alltid något!
          Värt att jobba vidare på!

Särskilt synken med Thunderbird uppskattar jag! För om man tappar en dator tappar man alla kontakter också och det är lite surt. I FireFox finns moln-lagring av bokmärken som jag använder sedan ... väldigt länge tillbaka i tiden!

Kommentera

Working...
          X