Meddelande

Minska
No announcement yet.

Kan inte installera Brother nätverksskanner

Minska
X
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte installera Brother nätverksskanner

Hej!

Har en Brother DCP-9010CN som trilskas här. Jag har precis avinstallerat tre (!) skrivare som varit installerade, vissa installerade flera gånger. Har även avinstallerat gammal mjukvara för dessa skrivare, även från 'Program och funktioner', inte bara drivrutinerna. Samtliga skrivare (multifunktionsskrivare) har varit av märket Brother.

Nu har det blivit som så att när jag försöker installera denna nya skrivare/skanner så säger installationen att det finns en gammal installerad. Den säger då att den måste bort, vilket jag okejar. Efteråt vill den att man startar om datorn och efter detta upprepas alltihopa.

Här tar det stopp och jag går bet. Inte heller svarar Brother på mitt supportmail jag skickat.

Är det någon som har någon idé om vad jag kan göra åt detta? Är det något i systemregistret som måste bort, tro?
    Avundas aldrig någon det sken av lycka han har för du känner inte hans hemliga sorger.

Gick bananas på systemregistret. Raderade allt jag kunde hitta som hade något med Brother att göra. Gjorde samma sak med hårddisken. Letade reda på allt tänkbart som hade med Brother att göra och bara raderade allt.

Efter en omstart fungerade installationen klockrent.
    Avundas aldrig någon det sken av lycka han har för du känner inte hans hemliga sorger.

Kommentera

Working...
    X