Meddelande

Minska
No announcement yet.

MS (brist) säkerhet ???

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    I det specifika testet.

    /T
    Jensen Ambassadör, mitt bästa köp! www.jensen.no

    Kommentera


    • #32
      Det som är bra med Windows - det som har gjort att det sålt så bra - är väl snarare att det har de saker "vanligt folk" (och en del ovanligt folk ) vill ha, snarare än att det är tekniskt briljant. *NIX skapades ju trots allt av proffs för proffs (därmed inget sagt om Windows), och resultatet blev därefter. Personligen tycker jag att det är helsmarrigt men jag skulle inte sätta min farsa framför det, även om jag tycker om det själv.
      Vissa dagar är man asfalten, andra dagar är man ångvälten.
      Vissa dagar är man myggan, andra dagar är man vindrutan.

      XML är som våld; löser det inte ens problem betyder det att man använder för lite.

      Kommentera


      • #33
        Reefer:

        [CITAT]
        Säg gärna till var i texten som det blev för avancerat för dig att förstå.
        [/CITAT]
        Är du en försäljare för MS eller anstäld hos MS? Med tanke på dina svar här så kan man undra.

        Du har ännu inte kommit med något vettigt motargument om det jag påståt,. Vilket jag tolkar som att du inte har något att sätta imot!
        [CITAT]
        Vi kanske ska fortsätta diskussionen när du odlat fram en hjärna...typ?
        [/CITAT]
        Undrar vem som skulle behöve en sådan
        Men det är som vanligt har man inget vettigt att komma med så ägnar man sig åt personangrepp!

        Ta bort dina skygglappar och se att det finns alternativ till MS programvara (inte bara Mozilla).
        So long and thanks for the fish.

        Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!

        Kommentera


        • #34
          [citat]Du har ännu inte kommit med något vettigt motargument om det jag påståt,. Vilket jag tolkar som att du inte har något att sätta imot![/citat]

          Du citerar en tidningsartikel som handlade om domstolsförhöret med Microsofts Jim Allchin och drar medvetet lögnaktiga slutsater av den, vad är det jag ska argumentera emot?
          Patriotism is the virtue of the vicious -Oscar Wilde

          Kommentera


          • #35
            Kommer på minst 2 saker som har tagits upp i denna tråden....

            1) Artikeln och uttalandet i sig.
            2) Mitt påstående att Win95 inte skulle släppas förän det var buggfritt.

            Iofs säger du imot dig själv ibland:
            [CITAT]
            Om vi bortser från det ovanstående av dig kraftigt överdrivna och lögnaktiga påstående så kan vi konstatera följande; Jim Allchin sa bara det (under ed)....
            [/CITAT]
            Har han sagt det eller har han inte sagt det?

            Jag påstår fortfarande att det är SJUKT att windows källkod skulle vara en säkerhetsrisk för USA och deras krig i afganistan. Det är endast ett sätt av en inkompetent MS anställd att spela på USA's befolkning rädsla för nya terrorattacker!

            Vill du fortsätta din sk. diskussion så gör det, men detta är mitt sista inlägg i diskussionen med dig Reefer!
            Last edited by GunnarD; 2002-05-29, 12:08.
            So long and thanks for the fish.

            Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!

            Kommentera


            • #36
              [citat]
              Jag påstår fortfarande att det är SJUKT att windows källkod skulle vara en säkerhetsrisk för USA
              [/citat]

              Om nu Windows är så dåligt som du säger, är det ingen säkerhetsrisk isig?


              Kommer att tänka på ett gammalt citat:

              "They DO it, you write about it"

              /T
              Jensen Ambassadör, mitt bästa köp! www.jensen.no

              Kommentera


              • #37
                Rättelse:
                Jag påstår inte att windows källkod är dålig eftersom jag inte har sett den.
                Det är detta jag påstår är SJUKT:
                [CITAT]
                A senior Microsoft Corp. executive told a federal court last week that sharing information with competitors could damage national security and even threaten the U.S. war effort in Afghanistan. He later acknowledged that some Microsoft code was so flawed it could not be safely disclosed.
                [/CITAT]
                So long and thanks for the fish.

                Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!

                Kommentera


                • #38
                  Att redigera sitt inlägg 4,5 tim efteråt är jävligt LAMT Gunnar.

                  [citat]men detta är mitt sista inlägg i diskussionen med dig Reefer![/citat]

                  Det tror jag inte, sådana som du kan inte hålla sig från att sprida sina lögner.

                  Dessutom skrev du från början att det var ditt sista inlägg i TRÅDEN och inte med mig...som sagt; LAMT.
                  Patriotism is the virtue of the vicious -Oscar Wilde

                  Kommentera


                  • #39
                    Äsch, Gå och lägg dig nu Reefah!........det är sent och så....

                    Kommentera


                    • #40
                      [r] Rolig diskussion, nu svarade jag i min iver på ett inlägg som inte var riktat till mig, vilket jag nu tar bort

                      Ni är för övrigt alla idioter, bara så att ni vet det .

                      Kommentera

                      Working...
                      X