Meddelande

Minska
No announcement yet.

Paul Thurrot rekommenderar Mozilla.

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Hmmm, tänkta lägga till en bild i mitt tidigare meddelande, men det verkar inte gå i redigeringsläget?

/T
    Bifogade filer
    Jensen Ambassadör, mitt bästa köp! www.jensen.no

Kommentera

[CITAT]produkten hamnar till slut i ett läge där utvecklingen stannar av, kanske för att den är färdigutvecklad (förutom alla buggar) när det gäller funktioner osv.[/CITAT]

Färdigutvecklad blir nog en programmvara aldrig. Finns alltid nya funktioner att stoppa in. Finns alltid förbättringar att göra. Och buggfri blir den aldrig (om det inte handlar om väldigt små projekt).

[citat]Kan det bli som med "gamla" Netscape, det tog stopp vid 4.* Jag misstänker att intresset hos utvecklarna efterhand svalnar av, ...[/citat]

Anledningen till att det stoppade av vid 4.* var ju just att man väntade på resultatet av Mozilla-projektet. Fanns ingen anledning att driva två parallella projekt.

Om intresset hos utvecklarna stannar av, finns det alltid en massa utvecklare som är villiga att ta vid. Och ofta kan det vara mer stimulerande att programmera i ett icke kommersiellt projekt, eftersom man ofta kan ta sig tiden till den där sista förbättringen utan att ha marknadsavdelningen flåsande i nacken.
      Robban robban@lipogram.com

Kommentera

[citat]Sen är det ganska patetiskt (eller är det en cool feature?) att skicka med Composer. Det måste vara den värsta dynga man kan tänka sig använda för webbsidor...[/citat]
        Varför? Jag tycker det verkar vara en medelmåttig webbeditor.
        - Marcus

Kommentera

iof är den ju alltid laddad tillsammans med utforskaren.

/T
          Ja det var väl ung. det jag skrev?
          Patriotism is the virtue of the vicious -Oscar Wilde

Kommentera

Swey-> Webbläsaren för övrigt är ju "top of the line", och Composer känns ju mer än föråldrad...

/T
            Jensen Ambassadör, mitt bästa köp! www.jensen.no

Kommentera

Det är väl knappast gamla Composer. Men visst, lite onödig är den.
              /Erik
              "My love for you is like a truck, BERSERKER"
              "Would you like some making f**k, BERSERKER"

Kommentera

Working...
              X