Meddelande

Minska
No announcement yet.

Vin eller Vista?

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Vin eller Vista?

Idag, ikväll, testade jag att lägga in Vista, tre olika skivor, 3948 Vanlig vista, 3949 Vista x64 samt 3956 Enterprice.
    Inte en jävla skiva funka, eller är det för mycket vin i huvudet?
    Formaterar gärna disken och lägger in LinuxMint. Snyggt må jag säga
    Livet är kort och Nu!
    Läs mera!
    !?

vin > vista

\ˈin-fə-dəl, -fə-ˌdel\

Kommentera

Det har helt och hållet med vilket vin du dricker att göra. Nå, vad dricker herrn ikväll?

Kommentera

Varför ens besvära sig med vista ?

Kommentera

Och plötsligt förflyttade vi oss sju år tillbaka i tiden, när ingen av alla all-vetare någonsin tänkte köra Windows XP.
          http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta hugg

Kommentera

Klart det är Vista som gäller era bakåtsträvare ; )
            Mobiloperatörer är pinsamma! | maxsurf.eu

Kommentera

Det här får mig kanske inte helt osökt att tänka på när jag, från en Windows 3.1-diskett, plockade ut Filhanteraren och la den i min Windows 95-installation eftersom jag inte gillade Utforskaren.
              resebloggen # twitter # instagram

Kommentera

Dryden skrev:
                Det här får mig kanske inte helt osökt att tänka på när jag, från en Windows 3.1-diskett, plockade ut Filhanteraren och la den i min Windows 95-installation eftersom jag inte gillade Utforskaren.
                haha, vem har inte gjort det... men nu gillar jag utforskaren, frihet...
                dannesholk.se

Kommentera

Flyttas från Windows.
                  dho.se | Last.fm
                  Dryden skrev: -Sla lpööa

Kommentera

OveRRidE skrev:
                    Och plötsligt förflyttade vi oss sju år tillbaka i tiden, när ingen av alla all-vetare någonsin tänkte köra Windows XP.
                    Kanske är det så, men det är inte alls säkert. Det är många företag som inte planerar en övergång till Vista inom överskådlig framtid, min arbetsgivare har ännu inte tagit ett beslut och det rör sig om mååånga licenser.

Idag har vi två supportade plattformar som man kan köra på sin arbetsdator, en XP-baserad och en Linux-baserad och jag vet att det förekommer mycket jobb med Linux-varianten, det finns mycket pengar att spara i licenskostnader så jag ser med intresse på framtiden.

Kommentera

I egenskap av konsult på ett företag som profilerat sig hårt inom Linux, ser jag att intresset av Linux som plattform och som utvecklingsmiljö växer. Förfrågningarna ökar, kolleger från andra företag som man möter ute på kundprojekt går även de mot Linux på sina arbetstationer.

Kommentera

OveRRidE skrev:
                        Kanske det!

Jag gick över till XP för ca. 1 år sedan! Tyckte dock om Windows 2000 pro så mycket mer.. kalla det SEG!

Har dock prövat Win Vista på min bärbara (kom förinstallerat på den) .. har aldrig varit med om segare operativsystem på en nyköpt dator!

Installerade Win XP Pro på den senare, oj oj vad mycket snabbare allt gick!

Så tills jag märker att Win Vista inte kräver att jag köper "värsting datorn" direkt, då går jag över till det.
                        För lata svin är marken alltid frusen..

Don't try to fix your linux system without knowing where your towel is. It is useful for three things
                        1. Muffling screams of frustration
                        2. Covering evidence of your ineptitude
                        3. Crying into.

Ubuntu forums
                        Umbraco é nice.
                        Jag försöker åtminstone..

Ironi är intelligenta människors möjlighet att göra en viktig poäng samtidigt som man har lite kul.

Kommentera

sgtpepper skrev:
                          Det är många företag som inte planerar en övergång till Vista inom överskådlig framtid...
                          Men när Microsoft slutar med säkerhetspathar till XP så har företagen inte så mycket val.
                          /Tor
                          Jag och mina bilder.

Kommentera

Web-Tor skrev:
                            Men när Microsoft slutar med säkerhetspathar till XP så har företagen inte så mycket val.
                            Det är väl 2011 eller något?
                            Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
                            söker trevligt sällskap för matresa till USA!

Kommentera

Web-Tor skrev:
                              I vårt fall är valet att gå över till Linuxplattformen helt och hållet.

Kommentera

Working...
                              X