Meddelande

Minska
No announcement yet.

Nya ögon !

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Nya ögon !

Ibland måste man brutalt väckas ifrån den vana värld som man lever i.
    Igår fick jag en bra demonstration av en Mac Powerbok Pro. Tror att den heter så!
    Där samsades Linux och windows med OSX Vilken design och vilka möjligheter!
    Voov Jag blev riktigt imponerad. Fler som har haft samma upplevelser?
    Sedan har ju våra kunder en bra lång bit innan man kan tänka sig att skifta miljö. Men det är värt att kolla in så vi kan jämföra och begära bättre OS.
    Livet är kort och Nu!
    Läs mera!
    !?

Vad är det för möjligheter du menar? Att välja att boota Linux, Windows eller OSX på samma dator?
    Det är nog en naiv tanke att vi konsumenter skulle kunna begära bättre OS.

Kommentera

Kan inte mer än att hålla med, just nu ligger Apple i fronten på väldigt mycket till skillnad från det glada 90-talet. Äger själv en PowerBook G4 och har kört Mac sen tre år tillbaks, trivs utmärkt.
      Att rädda ett liv är att rädda en hel värld!
      Mvh Ronny "KoTTeN" Andersson

Kommentera

Heja mac och apples produkter! Själv lyckades jag köpa en 20" iMac 3 veckor innan Intel-iMacen kom. Men jag är inte bitter. Det kommer att komma ännu bättre grejer inom några år och då är det dax för mig att köpa nytt igen Och tre veckor efter det så är jag visserligen omodern igen, men de där tre veckorna kommer jag att njuta mycket av!
        bassebhu - din kompis bland kompisar

Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
        eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

Rapportera till bassebhu

Kommentera

Working...
        X