Meddelande

Minska
No announcement yet.

E-sim

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • E-sim

    Hej, för ungefär tre veckor sedan började jag spela det världssimulerande onlinespelet E-sim och tyckte att det var ganska roligt.

    E-sim är ett webbläsarspel där spelarna väljer ett land och sedan med hjälp av de andra spelarna i det landet arbeta för att göra just det landet till en stormakt.

    Som sagt tyckte jag att det var ganska roligt och det kräver inte så mycket tid per dag, man måste bara logga in och arbeta/slåss/träna vilket tar typ tre minuter. Om man sedan vill spendera lite mera tid på spelet kan man gå med i military units, skaffa företag eller till och med ställa upp i presidentval.

    Om ni vill kolla in spelet kan ni följa denna länk och registrera er (länk bort)

    ELLER om ni vill registrera er på min länk får både ni och jag lite extra pengar men detta är naturligtvis frivilligt (länk bort) (Jag skulle dock uppskatta det)

    Spelet kan vara lite segt i början men det blir bättre när man spelat ett tag

    Redigerat med anledning av webForums regler §2.
    Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med nitro2k01 alternativt forumvärdarna.

    nitro2k01
    Forumvärd, webForum
    Last edited by nitro2k01; 2012-04-08, 15:01. Anledning: Spam/reklam

  • #2
    Hej. Att i sitt första inlägg "tipsa" om ett spel brukar häromkring klassas som spam. Och även om inlägget var ärligt menat så är referral-länkar inte tillåtna enligt reglerna.
    Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
    Internklippning:
    1) Snaggning av fångar.
    2) Klippning frisörer emellan.

    Kommentera

    Working...
    X