Spelar du något online spel? Vilket i så fall? Skriv gärna också vilket/vilka du spelar då! Säg gärna vad ni tycker om dom svenska servrarna.
Onlinespel?
Collapse
X
-
Onlinespel?
72Quake 316.67%12Counter Strike30.56%22Unreal Turnament9.72%7Battlefield 19424.17%3WarCraft 39.72%7MoHAA5.56%4SoF22.78%2Annat19.44%14Inget alls.1.39%1Last edited by Tengblad; 2003-05-24, 19:00./Mvh Tengblad - "A computer is only as smart as the person using it"
Eyesx | MrFilm | WordPress SverigeTags: None -
Diablo II <- fast det var länge sedan nu.
Half-life moddar:
Counter-Strike <- det är lite skoj iaf.
Day of Defeat <- grymt skoj.
Webbaserade spel:
Hattrick <- Detta spelar jag mest för att andra ville att jag skulle spela
Jag skulle vilja hitta ett online spel som man kan göra mera i som tex Ultima online fast bättre grafik och nyare. Jag tyckte bara inte om UO, vet ej varför.Comment
-
Spelar Q3 online.
Var med i en Urban-Terror klan för ungefär 1 årsen.
Urban-Terror är ett mod till Q3 och är ungefär som
Counter-Strike.
Har precis börjat lira Q3 igen och får storstryk av
bl a Qimen och Tengblad
QwertyOwnsOurArsesForcingUsToBuyErgonomicKeyboards
www.spirituellt.com
wwW.AcidhousE.Se
wF GRID groupComment
-
[citat=P]Jag saknar alla andra spel liknande hattrick,dekrim,managerzone etc. För de är ju också onlinespel!
/red assh greyhound... [/citat]Jag menar först och främst FP spel/Mvh Tengblad - "A computer is only as smart as the person using it"
Eyesx | MrFilm | WordPress SverigeComment
-
CS!
Finns väl en del schyssta svenska servrar. SK Insiders server är schysst. Blev TK:ad av brunk där!
(för de som inte vet vem brunk är så är han en av världens bästa CS-spelare som spelar i SK, troligen världens bästa och mest profesionella CS-klan)Comment
-
Oderland
Collapse

Comment