PDA

View Full Version : Hjälp!

henrikoz
2002-11-16, 15:10
Hej jag skulle att den som har tid och vilja kollar på min sida och gärna kommer med förslag på förbättringar, både innehållsmässigt och dataspråksmässigt samt funktionsmässigt.

Tack på förhand!

Henrik jagvetinte.com (http://www.jagvetinte.com)

trexter.com
2002-11-16, 15:28
Den lila färgen är grällare än på ett indiskt tempel, den grå tråkigare än Bosse Ringholm och den gula gräsligare än härsket margarin. Jag gillar inte färgerna, passar ej ihop.

Designen är väl i övrigt bra men lite stel och tillintetsägande. Tråkigt med så mycket luft längst ned.

Idén verkar ok men namnet dåligt.

:)

bymarie
2002-11-17, 08:03
Gillar inte att den gula rutan liksom sitter fast i det gråa. Sen den gula linjen på högerkanten ser inte bra ut heller.

Gein
2002-11-17, 10:04
logotypen skulle ju kunna göras mycke roligare, dessutom så skärs den av i nederkant för tidigt, så skuggan klipps av.

Poffe
2002-11-17, 10:43
räckte det inte med ett inlägg? iallafall per dag...

henrikoz
2002-11-17, 19:13
Tack för Era synpunkter, några som har fler? Någon som har någon ide vad som skulle passa in där det ifag ät tomt dvs på förstasidan i nederkant?

Mvh/Henrik

jarvklo
2002-11-17, 20:29
Hmmm...
Intressant att se hur en webbsida kan se ut när man gör "spara som HTML" från Word ;)

Jag kör Mozilla "till vardags" och jag förstod ingenting av diskussionerna om logotyp m.m. härovan... för jag ser inga bilder alls...

Undvik att lagra bilder m.m. i mappar med namn som "Ny Förstasida" osv... Funkar bara i MSIE/Win

Sidans underkant är för mig fylld med konstiga streck kors och tvärs...

Ladda ner Netscape eller Mozilla och titta på sidan...
Den ser antagligen inte alls ut som du tänkt dig ;)

henrikoz
2002-11-18, 18:24
Okej jag har inte gjort detta men jag ska ladda ner Mozzilla, tack för det!