PDA

View Full Version : Designupplägg o potiential

Koplik
2002-11-13, 20:42
www.koplik.net

Hej!
Vad tycker ni om designen, färgvälen på denna sida?
Jag har planer att lägga upp saker jag själv bygger ju mer jag lär mig, frågan är vad folk vill se på internetsidor, i stort sätt så är det ju diverse information av olika former. Men om man ska hålla sig till funktioner, vad tror ni man kan göra för att väcka ett intresse?

Jag har funderat på att lägga upp lite sidor där man kan lägga in delar av sin ekonomi, för att göra uträkningar och se diverse staplar, jag använder det själv på sidan, men jag antar att man inte vill lägga upp känsliga uppgifter på någon okänd site. Så vad kan man göra? Det är väl spel som jag kommer att tänka på, men det är ju jobbigt att göra :OO

Men iaf, har ni några förslag, referenser till andra sidor som man kan få ideér till design och layout, ge gärna det.

Tack på förhand.

Här är länken igen
www.koplik.net

Cactuzz
2002-11-13, 20:46
lägg upp scripts

bymarie
2002-11-13, 22:01
Gillar inte loggan.. :(

Koplik
2002-11-13, 22:20
Ok, Scripts kan jag lägga upp, får lägga upp ett arkiv eller nåt, det var en bra idé! Tack!

Vad tycker du jag ska göra med logga då bymarie?
Är det fula färger eller gillar du den inte överhuvudtaget? Om så är fallet, skulle du kunna beskriva vad det är som du inte gillar med loggan?

Tengblad
2002-11-13, 22:51
Jag kan inte påstå att jag gillar nått med designen. Det ser inte stilrent ut alls. Mer kontrast.

#L#
2002-11-14, 00:10
+ andra färger det där lila och gröna ser lite små skabbigt ut ihop :)

Koplik
2002-11-14, 11:35
Ok, jag håller med om att den faktiskt inte såg så bra ut.
Det är dags för mig att sno ideér och få en någonlunda bra grund.
Jag återkommer när det är dags att bedöma den nya!

Tack för hjälpen grabbar o tjejer.

#L#
2002-11-14, 14:52
Det är dags för mig att sno idéer och få en någorlunda bra grund.

. :o

Koplik
2002-11-14, 16:20
....ja, alltså kika runt på snygga sidor och försöka göra om min så att den inte ser ut som en basic tråkig sida.
Nu är det i alla fall gjort.
Jag tror jag kör med denna ett tag, jag förstår att färgerna kan bli tråkiga efter ett tag, men det får jag stå ut med tills jag kommer på något bättre.

Så, några kommentarer?

www.koplik.net

medialabs
2002-11-14, 17:52
Det är dags för mig att sno idéer och få en någorlunda bra grund.

. :o

§e