Ny Annonssite!! (feedback önskas)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • keerik
    Medlem
    • 2002-08-08
    • 15

Ny Annonssite!! (feedback önskas)

Jag vill ha feedback på denna sajt! Kom med era ideer och funderingar, så ska jag försöka uppfylla dessa. Släng gärna in någon annons också när ni ändå tittar in på sajten.

Jag är nybörjare på ASP-programmering och har denna sajt som ett projekt för att lära mig mera om detta ämne.

Addressen till sajten är: www.prylsajten.nu
    keerik
  • Coper
    Medlem
    • 2002-03-28
    • 349

Lite jobbigt att man inte kan ändra storlek på fönsterna med bild så man kan se hela....

Comment

• casca
      Medlem
      • 2000-02-11
      • 3262

Hmm, mycket skumt, i registreringen finns bara fyra fält, Namn, email, telefon och mobil - inget lösenord tydligen. Men vad gör det, inloggningen kräver ju också tydligen bara användarnamn.

Så "Har du glömt lösenordet?" känns lite överflödigt.

edit) Efter att ha försökt registrera mig nu, så ser jag också att det inte alls är användarnamn som krävs, utan ett lösenord, som man dock varken får genererat eller får välja.

Du tar begreppet användarvänlighet till nya höjder med din tjänst.
      Johan Norberg, webbutvecklare.

@GitHub

Läs min blogg

Comment

• keerik
        Medlem
        • 2002-08-08
        • 15

Bildproblemet kommer jag att lösa under helgen. Och vad beträffar lösenord, så får du ett slumpat lösenord....
        edit...
        Lösenordet skickas per mail till dig......
        keerik

Comment

• casca
          Medlem
          • 2000-02-11
          • 3262

[citat=keerik]Bildproblemet kommer jag att lösa under helgen. Och vad beträffar lösenord, så får du ett slumpat lösenord....
          edit...
          Lösenordet skickas per mail till dig...... [/citat]