borttappat konto

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pettsson
    Medlem
    • 2002-01-05
    • 777

borttappat konto

Var det någon annan som blev av med sitt användarnamn när wF uppgraderades förra året? Jag skulle vilja veta vad som hände med mitt ... Det försvann, tillsammans med mina föga imponerande 56 inlägg... Jag är inte intresserad av att få tillbaka användarnamnet, det omregistreades, men undrar om jag betraktades om inaktiv eller liknande, liksom varför? Var jag verkligen så elak?
  • OveRRidE
    Medlem
    • 2001-02-05
    • 8509

Detta är nog en fråga som borde tas upp med kjell eller någon ur wF:s Administration.

redigering) Tråden flyttades precis när jag skrev.
    http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta hugg

Comment

• kjell
      Grundare
      Hedersmedlem
      • 1999-12-01
      • 519

[citat=pettsson]Var det någon annan som blev av med sitt användarnamn när wF uppgraderades [/citat]Inte vad jag har hört och ingen har medvetet raderats.
      Du kan skicka dina "gamla" användaruppgifter så kan jag kolla hur det ligger till.

Comment

• pettsson
        Medlem
        • 2002-01-05
        • 777

anledningen att jag frågade är att jag kunde registrera samma användarnamn igen, vilket är lite konstigt. Fråga inte varför jag kom på det här nu. Jag har faktiskt ingen aning.

Comment

• Marcus E
          Medlem
          • 2002-05-26
          • 1294

Kan du kolla om något av dina gamla inlägg är kvar? D.v.s. inläggen som försvann. Kolla också vilket namn de är skrivna under.
          Mvh, Marcus

Vid problem med ovanstående inlägg, kontakta den ansvarige inläggsförfattaren.

Comment

• pettsson
            Medlem
            • 2002-01-05
            • 777

hmm... kan inte hitta dem... Alla inlägg rörande den kod som jag registrerade för att få hjälp med ligger under pettsson. Info och sigantur i de inläggen är även densamma som den jag har nu

Comment

Working...