View Full Version : Senast inloggad?
Tengblad
2002-06-30, 12:27
En funktion som skulle vara bra att ha ibland vore om man kunde se när ett användarnamn senast var inloggad.
Håller med föregående talares kloka ord :)
Kanske lite gammalt, men jag undra ifall denna funktion redan finns, i så fall vart?
Kanske lite gammalt, men jag undra ifall denna funktion redan finns, i så fall vart?På din profilsida står:Senaste aktivitet: i dag 19:31 Den informationen finns dock inte om alla användare, av någon anledning. Någon med insikt i vb3 (ex Peeer) får gärna berätta varför. :)
Jag tror att det är nytt fält i databasen, och vissa som inte har loggat in ännu sedan den nya fältet kom till har inte fått någon tid, men detta gäller bara ifall det inte funkar på folk som inte loggat in på ett tag.
EDIT: Det stämmer tydligen inte
SirPeter
2006-02-02, 19:10
Någon med insikt i vb3 (ex Peeer) får gärna berätta varför. :)
Hoppas att jag inte blir tvungen att byta namn till Peeer nu men det är väl de som har valt att vara dolda som det inte visas på.
Hoppas att jag inte blir tvungen att byta namn till Peeer nu men det är väl de som har valt att vara dolda som det inte visas på. :e
Peter, du får byta namn om du vill. Eller en bokstav. Eller så behåller du.
Ser ni någon senaste aktivitet på mig? Jag är alltid "osynlig" på wF.
SirPeter
2006-02-03, 05:13
Ser ni någon senaste aktivitet på mig? Jag är alltid "osynlig" på wF.
Nix. Det ser ut enligt bifogad bild.
Oki!
Jag misstänkte tidigare att det var så som du säger, men jag har fått indikationer på att det inte stämmer.
Vi kan ju alltid bestämma att du har rätt, åtminstone tills vi får höra av någon som vet. ;)
Hoppas att jag inte blir tvungen att byta namn till Peeer nu men det är väl de som har valt att vara dolda som det inte visas på.Verifierar!
Hmm, om du ska heta Peeer, ska jag heta SirPeter då? Förvirringen lär bli total :p
Peeer, du får byta namn till SirPeeer.
Case closed! :bire
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.