PDA

View Full Version : Big Brother

CyberPet
2000-10-03, 19:15
Tänkte att ni som, liksom jag, gluttar på Big Brother och retar sig på vissa människor skulle få vädra era åsikter.

Själv måste jag säga att jag INTE gillar Per. Han är manipulativ och en riktig översittare. Han är lat och gör inte mycket annat än gnäller och manipulerar de andra till att göra mer än vad han gör. Jag fattar inte varför de inte nominerar honom.

Angelica är min favorit. Hon är för go'. Dels är hon väldigt naiv när det gäller många saker, men hon är ju så snäll så att hon inte kan skada en fluga ens. Ta bara hennes engagemang när det gäller musikvideon, hon får verkligen fart i de andra. Det leder ju till personlig utveckling när de andra vågar att sjunga inför hela svenska befolkningen.

Sen gillar jag inte att Per klagar på Angelica hela tiden. Det verkar som han har dåligt samvete över att hon fejar och donar i huset. Hon är ju smart, hon håller sig sysselsatt hela tiden. Mindre risk att hon skulle börja längta hem till sina barn när hon håller huset i tiptop. Jag skulle gärna vilja leva med en sån människa för jag formligen hatar att städa, diska och laga mat.

De andra medverkande är rätt färglösa, fast jag gillar Ole. Han är rätt mysig och verkar vara sig själv. Sen gjorde det ju inte ont att titta på honom. :e

------------------
/Petra
Oh no, they killed Kenny!

casca
2000-10-03, 19:41
ohhh... har typ bara sett nåt avsnitt eller två men Angelica finner jag ganska irriterande... Hon är bara så.. "morsig" ;)

------------------
Johan @ radikala.nätverket

Q
2000-10-03, 22:48
Äh, som Ole gnällde idag... Eller när Christopher fick städrycket häromdan... :)

Fast det roligaste var när de var ihopkedjade och killarna kuppade mot tjejerna så de fick mycket kortare kedja! :e

------------------
To be or not to be - that's not a question!