View Full Version : Bokrea!
:stefan:
2005-02-08, 22:44
Fler än jag som suttit med näsan i katalogerna de senaste dagarna? ;)
Som vanligt blir det ett par böcker om andra världskriget till min lilla samling, Clancys prolog om Ryan, Svenska Skrivregler och lite annat...
Smidigt att boka via nätet, men jag fick bara bokningsnummer 6 - flera stycken som hann före mig! :bla
Fast förra året var det värre, då hade jag över tusen pers före... :e
Nå, vad är ni ute efter? :)
Kalla mig gärna tråkig... men jag vill ha ett par språkvetar-böcker alternativt datalitteratur[C# /java], vet inte om det finns på rean, har inte hunnit kolla det ännu...
Jag köper nästan aldrig böcker så om det jag skrev ovan inte verkar vettigt
-ja då bjuder jag på det ;) :e
magnusfernstrom
2005-02-09, 00:07
Skrivregler skulle vara intressant att läsa. Sedan kanske man skulle kolla efter några tråkiga politikböcker, bara för att framstå som smart. ;)
Nej, men politik kan vara ganska intressant. Vi får se.
voigtann1
2005-02-09, 00:22
Denna månad är den bästa! Många fantasy böcker bla Terry Pratchet ska inköpas, programmerings böcker om det finns några, Dan browns senaste bok..
Vilken Clancy bok och vilka sidor bokar ni böcker? Halva nöjet är ju att handla "live" :P
2005-02-09, 09:08
Vilken Clancy bok och vilka sidor bokar ni böcker? Halva nöjet är ju att handla "live" :P Nja, visst är man där på natten och trängs, men eftersom det går att förboka tar ju vissa böcker slut redan innan dörrarna öppnas... Lika bra att vara på hugget! ;)
Ibland lägger jag ut alldeles för mycket pengar på böcker, och extra illa lär det bli nu i februari, med den där förbannade bokrean på väg :D
Själv tycker jag inte att katalogerna har varit så ruskigt upphetsande, mest hittat gamla klassiker som jag tänker läsa/ha i bokhyllan av ren princip, typ Eddan och Bram Stokers Dracula.
Är det någon som vet om några fynd på årets rea som ni vill tipsa världen om?
voigtann1
2005-02-14, 21:56
Ska köpa Terry Pratchet böcker... så många jag kan få tag på.... sen får fixa de resterande böckerna från Tolkin.... sen... argh! många böcker ska det bli iår igen!
PersianBulldog
2005-02-14, 22:26
@Akademibokhandeln.
*Dostojevskij - Tre volymer i ett paket. 129;-
*Che Guevara: Ständigt mot segern/Fosterlandet eller döden 129;- / st
*Atlantis Klassiker! 89;-/st
Till att börja med.
2005-02-15, 04:05
Slog ihop min och Spangos trådar med exakt samma namn. ;)
/Moderator:stefan:
Spango var ett blindstyre, inte jag. :p
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.