View Full Version : Probe*
Hej allihopa,
söker lite kreativa inspel på ett av mina senaste alster.
Det är ett spel magazine på webben.
Rör allt om spel och första numret har precis kommit. Ville höra lite vad just du tycker bar om eller vad som suger.
Sidan hittar du på :
http://www.probe-mag.com
Tack på förhand!
Gobias
Tja.. vad ska man säga... Snyggt helt enkelt! :)
Välkommen till webForum förresten!
En sak jag retar mig lite som jag har sätt många har- Är att man kan dra sidorna. Inta bara klicka på det. Men annars var det riktigt nice.
Det första som händer är att det börjar tjuta utav helvete här hemma. Jag tänker inte ens titta mer på den sidan.
Kan ju vara något att tänka på.
:e Jag tycker den är Hel cool
Gnyrk:
Kul att du gillar magazinet!
Cyprys/asmodie:
Det ær førsta nummret så det kommer att bli en del førændringar/førbættringar. Bakgrundsljudet(fågelkvitter) skall ner i volym, men det går att stænga av nere i hørnet. Det tjutande ljudet ær ljudloggan till magazinet( hehe), men du kanske inte ska ha så høgt på stereon? :)
Navigeringen kommer att bli ung som det ær nu, dvs att man klickar i hørnet før att blæddra sida eller klickar nere på den sida man vill.
'
Wiberg:
Tackar!
Kommer att hænga hær en hel del framøver.
Gillart!
nitro2k01
2004-09-10, 14:32
Snyggt. En sak jag stör mig på, ganska oväntat. I Arkanoid-spelet, så är vinkeln på den studsande bollen lite felaktigt i min mening. Den studsar 90 grader, när den borde studsa runt x/y-axeln.
Nitro2k01:
Jepp, det ær meningen.
Det ær inlagt en viss random på vinkeln,
før annars blir det før enkelt.
Sorry :)
Imponerande. Jag gillar verkligen utformningen
Bra med valmöjligheten med bakgrund och ljud. Kanske borde cookies komma ihåg vad man valt?
Jag tror att ni har funnit en bra form som håller länge!
rittfeldt
2004-09-10, 17:13
Verkar inte fungera ordentligt i Firefox (v. 0.9.2). Går inte trycka på nåt efter man valt magasine.
Och som någon nämnde tidigare, det höga ljudet är ett stort störmoment även i min mening.
Ja, firefox//opera etc är ofta problem, liksom safari på mac, men detta vet ni ju redan. Tror att det är så när det gäller firefox att man måste installera flash i firefox också, alltså inte bara i explorer. Det var vad en så kallad expert sa till mig en gång.
Tråkigt är det iaf, hejar ju på Firefox. :)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.